  • 1. Data: 2012-02-04 23:29:19
    Temat: Takie tam moje zimowe jazdy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

  • 2. Data: 2012-02-05 00:54:19
    Temat: Re: Takie tam moje zimowe jazdy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

    W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)

    PS. A tak poważnie -- fajna jazda i filmik.

  • 3. Data: 2012-02-05 09:37:45
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-04 23:29, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

    zazdroszczę ci, u nas śniegu nie ma :((( jak ja bym chciał żeby coś już
    spadło i poleżało na jezdni, żeby naszą A4 zasypało, żeby na drogi
    wyjechało 2x mniej aut :) (choć to ostatnie akurat się spełnia przez mrozy)

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-02-05 11:30:33
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 5 Lut, 00:54, to <t...@i...pl> wrote:

    > W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)

    No nie wiem...., przecież jeździ na frigosach.

  • 5. Data: 2012-02-06 19:33:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-05 00:54, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > W zakrętach miota Cię jak szatan, to pewnie wina kiepskich opon! ;)
    >
    > PS. A tak poważnie -- fajna jazda i filmik.

    No jak kiepskich opon, w opisie jak byk, że Frigo 2! :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-02-07 00:13:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 05.02.2012 Lukasz <w...@b...net.pl> napisał/a:

    > zazdroszczę ci, u nas śniegu nie ma :((( jak ja bym chciał żeby coś już
    > spadło i poleżało na jezdni, żeby naszą A4 zasypało, żeby na drogi
    > wyjechało 2x mniej aut :) (choć to ostatnie akurat się spełnia przez mrozy)

    Dzisiaj do roboty dojechałem szybciej niż w ferie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: a filmik sympatyczny.

  • 7. Data: 2012-02-09 10:41:15
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 23:29, Tomasz Pyra pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qIDz0ggXRJU

    Zjaw sie u nas na imprezie, poszlalejemy na lodzie.
    ak-mazurski.pl w zaladce multimedia filmy z zeszlego roku

    MarcinJM

  • 8. Data: 2012-02-09 12:36:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-09 10:41, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Jest już pozwolenie? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2012-02-09 13:02:55
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-02-09 12:36, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-02-09 10:41, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Jest już pozwolenie? :)

    Przenieslismy impreze do Nowych Gut, na jezioro.
    Jest ponad 35cm lodu, wiec bedzie OK.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2012-02-09 21:49:40
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <jh0cme$hgv$1@inews.gazeta.pl>
    MarcinJM <m...@g...pl> wrote:

    > Przenieslismy impreze do Nowych Gut, na jezioro.
    > Jest ponad 35cm lodu, wiec bedzie OK.

    Ponad 35?
    MSR podaje max. 35, a przy brzegu 20-25.
    http://www.msr-okartowo.pl/

    --
    Jacek Politowski