  • 11. Data: 2018-06-12 00:41:17
    Temat: Re: Takiego zastosowania swojej cewki, Tesla raczej nie przewidział
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    WM wrote:

    > Ostatnio ten mnie zafascynował.
    > https://youtu.be/xs0mP2cOmJs?t=5m24s

    Steampunkowe mp3. ;-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2018-06-12 00:56:03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    >> Ostatnio ten mnie zafascynował.
    >> https://youtu.be/xs0mP2cOmJs?t=5m24s
    >
    > Steampunkowe mp3. ;-)

    Tak a propos:

    https://youtu.be/ykTRy5z9U-A

    Zaczyna się dobrze, ale później dłużyzny.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2018-06-12 11:42:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Nie tylko pierwsze, te "ostatnie" też tak działają. Mam takie radio
    > w samochodzie, i to nie najgorszej klasy. W wielu miejscach na pełnej
    > skali długich i średnich słychać tylko jednolite bzyczenie okolicznych
    > przetwornic.
    >
    > Jarek
    >
    > PS
    > Też się zabawiałem w domu transformatorem Tesli, jeszcze w szkole
    > podstawowej będąc, czyli bardzo dawno temu.

    To chyba w podobnym okresie bawiliśmy się różnymi rzeczami, o których
    teraz często nauczyciele czy nawet wykładowcy niechętnie mówią ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2018-06-13 07:49:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-11, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Można kupić aparaturę w częściach do samodzielnego montażu.
    > Na drugim filmiku widać, że iskra nie zmienia długości, więc chyba masz
    > rację.
    > http://onetesla.com/tinytesla-musical-tesla-coil-kit
    .html

    Kupa zestawów DIY na Ebay'u i Alim z cenami od paru dolców wzwyz. Chyba
    się skuszę.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2018-06-13 10:22:44
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Kupa zestawów DIY na Ebay'u i Alim z cenami od paru dolców wzwyz. Chyba
    > się skuszę.

    To dużo taniej kosztuje niż poprzedni model.
    Skąd takie różnice w cenach?

    WM

  • 16. Data: 2018-06-13 11:33:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-06-13, WM <c...@p...onet.pl> wrote:

    > To dużo taniej kosztuje niż poprzedni model.
    > Skąd takie różnice w cenach?

    Zgaduję, np. moc. Te, które widziałem są ogłaszane jako 15W co nie znaczy,
    że mają tyle. Np.:
    https://www.ebay.com/itm/DIY-15W-Mini-Tesla-Coil-Pla
    sma-Speaker-Set-Electronic-Field-Music-Project-Parts
    /172571098150?epid=508568249

    poza tym pewnie brzęczenie brzęczeniu nierówne.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-06-13 12:34:41
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Zgaduję, np. moc. Te, które widziałem są ogłaszane jako 15W co nie znaczy,
    > że mają tyle.

    Czy używanie tego jest legalne?
    Co z kompatybilnością elektromagnetyczną?
    Przekracza zapewne wszelkie normy?

    WM