  • 1. Data: 2018-02-13 12:16:07
    Temat: Tani, ale dobry smartfon
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
    Jest to cena, która by mi odpowiadała.
    https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfo
    now-do-500-zl

    Pytanie: czy ktoś na podstawie doświadczeń
    użytkownika mógłby napisać, że danego
    modeu zdecydowanie nie należy kupować
    i dlaczego

    Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2018-02-13 13:08:58
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.02.2018 o 12:16, Zocha pisze:
    > Znalazłam stronę ze smartfonami do 500 zł.
    > Jest to cena, która by mi odpowiadała.

    Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

    Za 500 to możesz przebierać w firmowych używkach dobrym stanie, często
    jeszcze na gwarancji. Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5
    z jeszcze 2 miesiącami gwarancji i wiem, że na długo ten telefon mi
    wystarczy. W przypadku telefonu używanego - tylko odbiór osobisty.

    > https://komorkomania.pl/35599,10-najlepszych-smartfo
    now-do-500-zl

    Odechciało mi się dalej czytać gdy dotarłem do tego: "ROM: 16 lub 32 GB
    Takie bzdury wypisywać na stronie "specjalizującej" się w opisach i
    ocenach telefonów? Ale to tylko odnoga wp.pl... więc wszystko jasne.

    PS. omijaj telefony z procesorem MediaTek

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-02-13 13:17:26
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    > Wiemy, że cena ci odpowiada ale nic więcej nie napisałaś.

    Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
    o nowy smartfon.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 4. Data: 2018-02-13 13:38:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 13:08:58 +0100, Czarek napisał(a):

    > Latem zeszłego roku kupiłem na OLX za 450 zł SGS5
    > z jeszcze 2 miesiącami gwarancji

    Podobno ma słaby fotoaparat, prawda to?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-02-13 14:38:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 12:16, Zocha pisze:
> [...]
    > i dlaczego
    >
    > Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    > ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

    Nie sprecyzowałaś co jeszcze jest dla ciebie ważne.
    Ja bym z tej listy wybrał xiaomi redmi 4x z uwagi na baterię.
    Doradzał bym też dołożyć sto złotych i kupić wersję z 3GB RAM.
    Tyle że ja chciałbym dużą baterię ale nie za duży ekran.
    Wisi mi też jakość aparatu foto i inne pierdoły ważne dla innych.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-02-13 15:54:08
    Od: z <...@...pl>

    Nieustająco Xiaomi Redmi 4A lub 4X (większa bateria)

    A ostatnio widziałem 4A 16 Giga za 420 zł. Rozsądnie pieniądze.

  • 7. Data: 2018-02-13 16:20:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Podobno ma słaby fotoaparat, prawda to?

    Do typowego robienia zdjęć mam inne sprzęty jednak nie zauważyłem aby
    ten telefon miał z tym jakieś problemy.

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-02-13 16:30:47
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    > i dlaczego
    >
    > Ewentualnie jaki smartfon spoza tej listy,
    > ale w podobnej cennie, warto byłoby kupć?

    sprawdź przedewszystkim jaki ten telefon jest szybki, a nie ile ma
    rdzeni o jakim taktowaniu. antutu Twoim przyjacielem. jak dostaniesz
    lgg3 za 500zł, to możesz śmiało brać. redmi note3 (trójka jest szybsza
    od czwórki) jest w proline za 560zł.

    ale biorąc pod uwagę ogólne ceny na rynku, ciężko będzie za 5 stówek
    kupić coś dobrego.

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-02-13 16:55:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 13:17:20 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:

    > Masz rację, nie napisałam, że chodzi mi wyłącznie
    > o nowy smartfon.

    Nie napisałaś tez najważniejszego- do czego będziesz tego smartfona używac?
    Tylko do dzwonienia, może dużo zdjęć robisz a może jakieś specjalne aplikacje
    używasz?
    Ja np. telefonu używam tylko do dzwonienia, zdjęć robię bardzo niewiele i nie zależy
    mi na ich super jakości
    Aplikacji używam może 3 maks 4 więc np. do moich zastosowań to każdy smartfon się
    nada nawet te najtańsze.
    Ty możesz mieć inne preferencje

  • 10. Data: 2018-02-13 16:58:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 lutego 2018 16:31:29 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > ale biorąc pod uwagę ogólne ceny na rynku, ciężko będzie za 5 stówek
    > kupić coś dobrego.

    Coś doibrego do czego?
    Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
    Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.
    Wyżej napisałem do czego ja smartfona używam- tez mi za minimum 500zł(a najczęściej
    jeszcze w takich dyskusjach jest "dołóż stówkę będzie lepsze...") zaproponujecie?