  • 11. Data: 2018-02-13 17:06:45
    Temat: Re: Tani, ale dobry smartfon
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.02.2018 o 16:58, Kris pisze:

    > Coś doibrego do czego?
    > Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
    > Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.
    > Wyżej napisałem do czego ja smartfona używam- tez mi za minimum 500zł(a najczęściej
    jeszcze w takich dyskusjach jest "dołóż stówkę będzie lepsze...") zaproponujecie?

    racja. moja matka ma moto g cośtam na snapie 400 i jej wystarcza. ja
    miałem s4 na snapie 800 i było tak na styk. ale jak się chce gadać, to
    wystarczy nokia 3310. jak chce się "smart" to niech to działa jako tako.
    tymbardziej że właśnie można za 500zł kupić nowe gówno, albo prawie
    nowego flagowca z przed kilku lat. jak na dzień dzisiejszy, snap 800,
    snap 650 to w mojej ocenie minimum. nie dlamnie, tylko w mojej ocenie,
    dla ludzi którzy chcą _korzystać_ ze "smart". To tak jak 10 watówa
    "żarówka" albo 60konny silnik.
    ToMasz

  • 12. Data: 2018-02-13 17:53:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 16:58, Kris pisze:
    > Zrówno Ty jak i kilku wyżej udzielacie odpowiedzi nie wiedząć praktycznie na co
    > Zocha nie sprecyzowała przecież do czego jej ten sprzęt potrzebny.

    Być może jeszcze nie wie czego jej potrzeba ;-) oprócz dzwonienia i
    smsowania a ja proponuję jej rozsądne zagospodarowanie tych 500 zł :-)

    Swoją drogą wydawanie więcej na smartfona uważam za głupotę. ;-)

  • 13. Data: 2018-02-13 18:24:19
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    now-do-500-zl

    > Nie sprecyzowałaś co jeszcze jest dla ciebie ważne.

    Preferowane przeze mnie cechy i do czego ma służyć:
    - nowy
    - dobra bateria
    - wygodna szybkość działania, w tym szybkie przewijanie
    - dzwonienie
    - SMSy, czasami MMSy
    - szybkie otwieranie stron www, ich przewijanie bez zacięć
    - odbieranie poczty z załącznikami (pdf, doc, xls, jpg), czasem
    wysyłanie; (mile widziana sygnalizacja o nadejściu poczty)
    - dyktafon, głośnik dobrej jakości
    - nawigacja otrzymana z systemem
    - możliwość robienia zdjęć w przyzwoitej jakości - często
    robię zdjęcia jakichś ogłoszeń, np. na klatce schodowej,
    chodzi o to żeby były czytelne
    - przekątna ok. 5 cali
    - 2 sloty na SIMy mile widziane, ale nie są konieczne
    Nie korzystam z gier, ani facebooka lub tp.

    Jeśli żaden z podanej strony nie spełnia powyższych warunków,
    napiszcie proszę jaki by spełniał i ile, mniej więcej, trzeba by
    zapłacić za nowy.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 14. Data: 2018-02-13 19:14:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Feb 2018 18:24:19 +0100, w <5a831f34$0$562$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Zocha" <Z...@Z...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Jeśli żaden z podanej strony nie spełnia powyższych warunków,
    > napiszcie proszę jaki by spełniał i ile, mniej więcej, trzeba by

    Xiaomi 4A lub 4X

    Poza tym:
    - nawigacja razem z systemem - każdy Android ma Google Maps. Bardzo takie
    sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
    - ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
    rzeczy :)

  • 15. Data: 2018-02-13 22:19:17
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

> [...]

    > - nawigacja razem z systemem - każdy Android ma Google Maps. Bardzo takie
    > sobie, więc i tak może będziesz musiała się posiłkować innym programem
    Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
    być polecił?

    > - ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
    > rzeczy :)
    To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
    na konkretny model przy zakupie?

    Dzięki i pozdrawiam
    Zocha

  • 16. Data: 2018-02-13 22:26:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 13.02.2018 o 22:19, Zocha pisze:
    > To jest do wyboru w każdym momencie używania, czy trzeba się zdecydować
    > na konkretny model przy zakupie?

    W każdym momencie używania.
    To jest skonstruowane tak, że są dwa gniazda i w pierwsze z nich, zwykłe
    wkładasz tylko kartę SIM a w drugie gniazdo (Combo czy jakoś tak się to
    nazywa) albo kartę SIM albo kartę SD.

    Czyli możesz używać w tym samym czasie 2 x SIM bez SD *lub* 1 x SIM + 1
    x SD, nigdy nie możesz 2 x SIM + 1 x SD.

    --
    Czarek

  • 17. Data: 2018-02-13 22:34:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 22:19, Zocha pisze:
    > Jaki, wypróbowany na tym lub podobnym smartfonie/systemie operacyjnym,
    > być polecił?

    Jedni chwalą Waze, inni maps.me, inni andromaps inni płatne naviexpert i
    automapę (można przetestować przez miesiąc)
    Każda jest inna i pod inne gusta.
    Jedni wolą prostotę a inni mnogość funkcji.

    Ja się ciągle miotam ale właśnie w długą podróż jadę z automapą bo ją
    najlepiej znam.
    Abo 14zł/mies.

    PS. Oczywiście nie zapominając o Yanosiku który w tle służy do tego do
    czego służy bo nawigacja z niego taka sobie :-)

  • 18. Data: 2018-02-13 23:25:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-13, r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Xiaomi 4A lub 4X
    [..]
    > - ma dwa sloty na dwie karty SIM i kartę SD, ale musisz wybrać 2 z tych 3
    > rzeczy :)

    Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim
    działa tylko 2G.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2018-02-13 23:32:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > [..]
    >
    > Warto wspomniec, że jak w jednym slocie idzie po 4G/3G to w drugim
    > działa tylko 2G.

    Jest tak w każdym przypadku, w każdym telefonie z dwoma SIM? Wydaje mi
    sie, że ktoś tu niedawno pisał, że ma inaczej.

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2018-02-14 00:02:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-13, Czarek <c...@n...fm> wrote:

    > Jest tak w każdym przypadku, w każdym telefonie z dwoma SIM? Wydaje mi
    > sie, że ktoś tu niedawno pisał, że ma inaczej.

    Nie wiem, ale za Xiaomi Polska
    http://www.mi.com/pl/redmi4a/specs/
    "Przy jednoczesnym włożeniu dwóch kart SIM pierwsza z nich służy do
    rozmów i transmisji danych w trybie 4G, natomiast druga może działać
    wyłącznie w trybie 2G."

    Ja mam wersję azjatycką i też tak ma.

    --
    Marcin