  • 1. Data: 2017-07-11 10:37:33
    Temat: Tani kanał satelitarny
    Od: universis <u...@i...pl>

    W 2011 roku zakładałem koledze TVsat. Po montażu anteny i jej
    podłączeniu do odbiornika zaczęliśmy szukać jakichś stacji
    tvsat - cel znalezienie Astry. Znaleźliśmy coś, zestroiliśmy pozycję na
    dokładnie i zaczęliśmy przeglądać kanały.
    Satelita nie okazał się być Astrą, na koniec przeglądania stanęło na
    jakimś rumuńskim kanale który oglądaliśmy kilka godzin bo zaczął padać
    deszcz i nie chciało się nam wyjść i przestawić anteny. Jedno co mnie
    uderzyło w treści tego kanału to całkowity brak reklam, a treść kanału
    wcale nie była taka żeby zapewnić wysoką oglądalność nawet w niezbyt
    zasobnej w pieniądze Rumunii - kanał był typowo "wiejski" - gra na
    piszcałkach i innych instrumentach muzycznych, wiejskie życie, wypas
    owiec i etc. Pomyślałem wtedy że taki sat kanal musi byc niedrogi skoro
    w treści nie ma reklam - czyli źródła utrzymania. Czy ktoś z grupowiczów
    może się wypowiedzieć na temat tanich kanałów tvsat, ile kosztują -
    orientacyjnie chociaż i jakie wymogi trzeba spełniać żeby taki kanał móc
    dzierżawić ?

  • 2. Data: 2017-07-11 16:20:06
    Temat: Re: Tani kanał satelitarny
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-11 o 10:37, universis pisze:
> [...]
    > może się wypowiedzieć na temat tanich kanałów tvsat, ile kosztują -
    > orientacyjnie chociaż i jakie wymogi trzeba spełniać żeby taki kanał móc

    Wydaje mi się, że w czasach, gdy talerze miewały po blisko 2 metry
    średnicy, aby cokolwiek obejrzeć, a sam konwerter wtedy kosztował tyle,
    co dzisiaj cały zestaw łącznie z tunerem HD z HDD i usługą montażu, to
    nie było reklam.

    Może Rumuni mądrzejsi, i zatrzymali się na etapie bez reklam? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-07-12 10:40:16
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 11.07.2017 o 10:37 universis <u...@i...pl> pisze:

    > całkowity brak reklam

    Może to tylko złudzenie. Może cały ten kanał (gra na piszcałkach i innych
    instrumentach muzycznych, wiejskie życie, wypas owiec i etc) to reklama
    Rumunii.

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2017-07-12 17:49:49
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 11.07.2017 o 15:20, Adam pisze:
    [..]
    > nie było reklam.
    >
    > Może Rumuni mądrzejsi, i zatrzymali się na etapie bez reklam? ;)

    Nie tak - reklamy były u nas, były też w Rumunii, ale nie na tym kanale.
    OK - dajmy spokój tym reklamom - czy ktoś z grupowiczów potrafi
    odpowiedzieć ile kosztuje najtańszy kanał z możliwością emisji na Europę ?

  • 5. Data: 2017-07-16 11:31:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Jul 2017 16:49:49 +0100, universis <u...@i...pl>
    wrote:
    > odpowiedzieć ile kosztuje najtańszy kanał z możliwością emisji na
    Europę ?

    Youtube. Darmowy.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2017-07-18 12:42:43
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-16 o 11:31, Marek pisze:
    > Europę ?
    >
    > Youtube. Darmowy.

    Z jakiego satelity i jakie ma parametry?

  • 7. Data: 2017-07-19 16:46:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Jul 2017 12:42:43 +0200, Trybun <c...@j...ru> wrote:
    > Z jakiego satelity i jakie ma parametry?

    To był skrót myślowy. Niech nie zwraca sobie głowę robieniem
    telewizji w klasyczny sposób, szkoda kasy. Nie wspominając o
    kosztach: za feeda miesięcznie trzeba polecić $20k-$50k w zależności
    od bitrate. YT ma to za darmo

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-07-20 13:42:35
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-19 o 16:46, Marek pisze:

> [...]
    > w klasyczny sposób, szkoda kasy. Nie wspominając o kosztach: za feeda
    > miesięcznie trzeba polecić $20k-$50k w zależności od bitrate. YT ma

    Za darmo to tylko w nowym sprzęcie. W moich dwu ostatnio kupionych
    telewizorach YT był dostępny tylko przez okras gwarancyjny. Teraz mam
    tylko komunikat - "serwis YT nie jest kompatybilny z twoim urządzeniem".

  • 9. Data: 2017-07-20 21:01:50
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 18.07.2017 o 11:42, Trybun pisze:
    > W dniu 2017-07-16 o 11:31, Marek pisze:
    [..]
    > Z jakiego satelity i jakie ma parametry?

    Dziękuję za odpowiedź - myślałem że nikt już nie napisze. Satelita jest
    dowolny byłe zasięgiem pokrył północno-wschodnią Polskę. Parametry ...
    hmmm ... nie wiem co masz na myśli, ale chodziło by o taniość wynajmu
    przypuszczalnie kanału multiplexowego (tak myślę) więc parametr ceny
    stosować należy zarówno do satelity/providera MUX jak i standartu TV w
    tym wypadku myślę o standarcie 4:3.

    Jeśli chodzi o odpowiedzi kierujące mnie na service YT to nie mam
    pojęcia o co chodzi, ale myślę że jak 100.000 OTV zaloguje się do kanału
    na YT to kanał stanie się nieczytelny ze względu na obciążenie -
    chociaż jednak poczytał bym jakiegoś textu o tym bo może to jest jakoś
    inaczej niż myślę i spełniło by oczekiwania.

  • 10. Data: 2017-07-20 21:29:46
    Od: universis <u...@i...pl>