  • 11. Data: 2017-07-20 21:33:37
    Temat: Re: Tani kanał satelitarny
    Od: universis <u...@i...pl>

    W dniu 18.07.2017 o 11:42, Trybun pisze:
    > W dniu 2017-07-16 o 11:31, Marek pisze:

    > Z jakiego satelity i jakie ma parametry?
    [..]

    Dziękuję za odpowiedź - myślałem że nikt już nie napisze. Satelita
    jest dowolny byłe zasięgiem pokrył północno-wschodnią Polskę.
    Parametry ... hmmm ... nie wiem co masz na myśli, ale chodziło by o
    taniość wynajmu
    przypuszczalnie kanału multiplexowego (tak myślę) więc parametr ceny
    stosować należy zarówno do satelity/providera MUX jak i standartu TV w
    tym wypadku myślę o standarcie 4:3.

    Jeśli chodzi o odpowiedzi kierujące mnie na service YT to nie mam
    pojęcia o co chodzi, ale myślę że jak 100.000 OTV zaloguje się do
    kanału na YT to kanał stanie się nieczytelny ze względu na obciążenie -
    chociaż jednak poczytał bym jakiegoś textu o tym bo może to jest jakoś
    inaczej niż myślę i spełniło by oczekiwania.

  • 12. Data: 2017-07-20 21:43:44
    Od: universis <u...@i...pl>

  • 13. Data: 2017-07-21 17:11:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Jul 2017 13:42:35 +0200, w <59709719$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Za darmo to tylko w nowym sprzęcie. W moich dwu ostatnio kupionych
    > telewizorach YT był dostępny tylko przez okras gwarancyjny. Teraz mam
    > tylko komunikat - "serwis YT nie jest kompatybilny z twoim urządzeniem".

    Bo youtube zaktualizowała api, a producent TV nie.
    Ale możesz sprawdzić czy nie ma aktualizacji firmware do TV.

    U mnie w panasie (nie tanim) był lepszy hicior. Youtube był dostępny
    (oczywiście do czasu zmiany api), ale tylko w low-res :)

  • 14. Data: 2017-07-23 00:42:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Jul 2017 20:01:50 +0100, universis <u...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    kanału
    > na YT to kanał stanie się nieczytelny ze względu na obciążenie -

    Nie ma.obawy.Setki milionów osób dziennie ogląda. Dziennie samych
    uploadow filmów jest ok 300 tys (słownie trzysta tysięcy). Jedynym
    wąskim gardłem może być tylko Twoje łącze.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2017-07-24 08:10:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Reklamy były jak cholera (1989), może nawet gorzej niż dzisiaj (bo nie było abo).

    -----
    > Wydaje mi się, że w czasach, gdy talerze miewały po blisko 2 metry średnicy, aby
    cokolwiek obejrzeć, a sam konwerter wtedy kosztował tyle, co dzisiaj cały zestaw
    łącznie z tunerem HD z HDD i usługą montażu, to nie było reklam.

  • 16. Data: 2017-07-28 08:29:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-21 o 17:11, r...@k...pl pisze:

> [...]
    >
    > U mnie w panasie (nie tanim) był lepszy hicior. Youtube był dostępny
    > (oczywiście do czasu zmiany api), ale tylko w low-res :)

    No nie wiem, rzecz nie dotyczy tylko samego YT. W TV Toshiba, w
    serwisie" Toshiba Places" (odpowiednik Smart TV innych producentów) z
    kilkudziesięciu różnych funkcji pozostało aktywnych tylko kilka. TV ma
    około 3 lat...

    W "hiciorze" przebijam - Sharp, także drogi, producent najzwyczajniej
    pod słońcem nie wyposażył go w funkcje odtwarzania wideo. Dał
    przeglądarkę foto i odtwarzacz audio ale filmu z zewnętrznego nośnika
    już nie można obejrzeć. Wydawało się to tak nieprawdopodobne że przed
    zakupem nawet nie sprawdziłem go pod tym kątem.

  • 17. Data: 2017-07-28 16:26:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-07-2017 o 08:29, Trybun pisze:

> [...]
    > około 3 lat...
    >
    > W "hiciorze" przebijam - Sharp, także drogi,

    Sharp był drogi 10 lat temu.
    Potem zaprzestali produkować telewizory i sprzedali prawo do używania
    marki Chińczykom.
    Teraz to zwykła chińszczyzna a'la Panascanic.
    Phlips tak samo.

  • 18. Data: 2017-07-28 19:25:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-07-28 o 16:26, Cavallino pisze:

> [...]
    > marki Chińczykom.
    > Teraz to zwykła chińszczyzna a'la Panascanic.

    Jakiś czas później też nie był tani. Tym bardziej że miał on na tamte
    czasy gdy go kupowałem unikatową cechę - FULL LED. Za to, że tak powiem
    - wybrakowane pudło, kupiłbym 2-3 "normalne" telewizory.