  • 1. Data: 2012-06-11 00:04:26
    Temat: Tani monitoring
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Witam!
    Poszukuje urzadzenia do monitoringu, zalezy mi na czyms co robi fotki o
    dobrej rozdzielczosci co np. 5s , a potem zapetlone zapisuje je w kolko. A
    moze cos na USB podlaczane do komputera, sam nie wiem, bo jestem zielony w
    temacie, ale moze macie jakies doswiadczenia w tej materii.

    pozdrawiam st.

  • 2. Data: 2012-06-11 23:38:16
    Temat: Re: Tani monitoring
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-06-11 00:04, stabillo pisze:
> [...]
    > moze cos na USB podlaczane do komputera, sam nie wiem, bo jestem zielony w
    > temacie, ale moze macie jakies doswiadczenia w tej materii.

    Prosty soft do tabletu z Androidem i juz - chyba nawet gotowca
    znajdziesz i w budzecie 300 PLN zamkniesz.