  • 1. Data: 2018-01-16 11:08:20
    Temat: Tani telefon w T-mobile ?
    Od: rr <r...@s...com>

    Moi Drodzy,

    jedyne czego potrzebuję, to 30 minut miesięcznie na rozmowy i 10-20 SMS'ów.
    Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.
    Jest na to jakaś rada ?

    Pozdrawiam pożyteczna grupę :-)

    rr

  • 2. Data: 2018-01-16 11:09:08
    Temat: Re: Tani telefon w T-mobile ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 11:08, rr pisze:
> [...]
    > Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.

    Przenieś numer do Virgin Mobile i będziesz za to płacił 0zł na miesiąc
    bez konieczności jakichkolwiek doładowań (taryfa freemium).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-01-16 11:43:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.

    Tak.
    Zmienić operatora.
    No i jeszcze: pisać zgodnie z zasadami pisowni.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-01-16 11:47:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 11:43, Akarm pisze:
    > No i jeszcze: pisać zgodnie z zasadami pisowni.

    To nie ma wpływu na ceny usług telefonicznych.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-01-16 13:02:50
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 11:08, rr pisze:
> [...]
    > Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.

    natychmiast przenieść się do innej sieci, wejśc na stronę
    90dniZaDarmo.pl (strona należy do tmobile) i skorzystać z promocji
    ToMasz

  • 6. Data: 2018-01-16 13:06:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-16 o 13:02, ToMasz pisze:

    > natychmiast przenieść się do innej sieci, wejśc na stronę
    > 90dniZaDarmo.pl (strona należy  do tmobile) i skorzystać z promocji

    A po co przenosić się do innej sieci, aby potem wrócić do TM do nędznej
    i krótkiej promocji? Lepiej przenieść się raz a dobrze, i wybrać ofertę,
    w której przy takim profilu dzwonienia będzie się miało numer bezpłatnie
    "na zawsze" (a przynajmniej na bardzo długo, do czasu wycofania danej
    oferty z działania).

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-01-16 13:40:13
    Od: rr <r...@s...com>

    W dniu 16.01.2018 o 13:02, ToMasz pisze:
    (...)
    > natychmiast przenieść się do innej sieci, wejśc na stronę
    > 90dniZaDarmo.pl (strona należy  do tmobile) i skorzystać z promocji
    > ToMasz

    Dziękuję, :-)

    ale ja już mam kartę w T-M.

    Pozdrowienia
    rr

  • 8. Data: 2018-01-16 13:41:55
    Od: rr <r...@s...com>

    W dniu 16.01.2018 o 11:43, Akarm pisze:

    > Tak.
    > Zmienić operatora.
    > No i jeszcze: pisać zgodnie z zasadami pisowni.

    Z pokorą przyjmuję krytykę, ale proszę mi wskazać, co napisałem źle ?

    Pozdrawiam
    rr

  • 9. Data: 2018-01-16 13:42:53
    Od: rr <r...@s...com>

    W dniu 16.01.2018 o 11:09, Liwiusz pisze:
    (...)

    > Przenieś numer do Virgin Mobile i będziesz za to płacił 0zł na miesiąc
    > bez konieczności jakichkolwiek doładowań (taryfa freemium).

    Dziękuję, :-)

    a jak z zasięgiem w V-M ?

    Pozdrawiam
    rr

  • 10. Data: 2018-01-16 13:44:04
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.01.2018 rr <r...@s...com> napisał/a:

    > jedyne czego potrzebuję, to 30 minut miesięcznie na rozmowy i 10-20 SMS'ów.
    > Niestety, T-m chce ode mnie 25 zł miesięcznie aby przedłużyć ważność konta.
    > Jest na to jakaś rada ?

    Przenieść numer do Dziewicy. We Freemium 30 minut i 30 sms
    na miesiąc jest za friko.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.