  • 1. Data: 2018-10-19 19:22:33
    Temat: Tani telefon z NFC
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest jakiś dzialający tani telefon z NFC.
    Bo tak patrze i poniżej tysiąca coś znaleść.

  • 2. Data: 2018-10-19 19:39:55
    Temat: Re: Tani telefon z NFC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 Oct 2018 10:22:33 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Jest jakiś dzialający tani telefon z NFC.
    > Bo tak patrze i poniżej tysiąca coś znaleść.

    A warto?
    IMO naklejka lepsza.

  • 3. Data: 2018-10-19 21:53:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 19:22, Bolko pisze:
    > Jest jakiś dzialający tani telefon z NFC.
    > Bo tak patrze i poniżej tysiąca coś znaleść.

    Nowy?

    Ja kupiłem rok temu rocznego S5 Neo za 600zł. Teraz pewnie poniżej 400zł
    byś kupił.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2018-10-19 21:53:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 19:39, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 19 Oct 2018 10:22:33 -0700 (PDT), w
    > <8...@g...c
    om>, Bolko

    > A warto?
    > IMO naklejka lepsza.

    Wymień jedną zaletę w porównaniu do NFC?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-10-19 22:28:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Jest jakiś dzialający tani telefon z NFC.
    > Bo tak patrze i poniżej tysiąca coś znaleść.

    W kerfurze J5 2017 za 599z

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-10-19 22:39:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 19:22, Bolko pisze:
    > Jest jakiś dzialający tani telefon z NFC.
    > Bo tak patrze i poniżej tysiąca coś znaleść.

    Znależć.

  • 7. Data: 2018-10-19 22:40:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-19 o 21:53, Liwiusz pisze:

    > Wymień jedną zaletę w porównaniu do NFC?

    Tańsza.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-10-20 01:12:41
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.10.2018 22:39, Animka pisze:

    > Znależć.

    Znaleźć.

  • 9. Data: 2018-10-20 01:16:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-20 o 01:12, collie pisze:

    > Znaleźć.

    O kurcze, jaka ja ślepa jestem :-(

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-10-20 09:02:32
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 19.10.2018 o 22:40, RadoslawF pisze:

    > Tańsza.

    pozwólcie że to rozwinę. płacenie telefonem z nfc jest fajne jak
    "wyskoczyłeś" pobiegać i masz ochotę na kawę albo hamburgera. bo jak
    kupisz "coś" to już musisz to nieść, a jak niesiesz zakupy to czemu nie
    portfel? W telefonie padnie bateria - jesteś odcięty od pieniędzy. W
    dzisiejszych czasach, dla mnie trudne do zrozumienia jest to, że 99%
    ludzi na PC używa adblokera bo nie chcą reklam, ale na telefonie - już
    nie. Nie kupiłbym telefonu z androidem, w którym nie mogę zrobić roota,
    choćby po to aby kalkulatorowi odebrać możliwość korzystania z netu.
    Youtube z reklamami i działającym ekranem - zapomnij. Youtuba _słucham_
    w aucie zamiast radia. Może o tym wątkotwórca nie wie, ale do
    wspomnianych blokad jest potrzebny root, który mocno się kłuci z
    płatnościami NFC telefonem.
    Reasumując. z jednej strony wygoda płacenia za coś czego nie niosę,
    okupiona: wyższą ceną telefonu, brakiem roota(a wiec posiadaniem
    telefonu w wersi trail ze zgdą na reklamy), brakiem potrfela przy
    rozładowanej baterii.
    ToMasz

    Ps. każda płatność kartą, pociąga za sobą opłaty. banał, bo przy kawie
    to 60groszy, ale kupując rower zapytaj ile dostaniesz upustu za płatność
    gotówką. jak będzie kumaty szef firmy, da Ci lampy albo licznik.
    Możesz więc pójść na kompromis. płać telefonem blikiem. 99% punktów
    handlowych zaakceptuje, opłata bankowa za usługę zero, telefon może mieć
    roota, nie musi mieć nfc