  • 1. Data: 2009-12-12 08:40:58
    Temat: Tani, uzywany telefon z 3G.
    Od: Alicja <a...@g...com>

    Witam,

    pod tym haslem wyszukiwajka wyrzucila odpowiedzi z najpozniej 2007
    roku, totez zwracam sie do Was z pytaniem:)

    Mieszkam w okolicy gdzie jest bardzo slaby zasieg 'standardowy', to
    chyba sie nazywa GSM? I zawsze byly problemy z odbiorem sygnalu
    gdziekolwiek indziej niz na balkonie:)) Dopiero jakis czas temu
    kupiony telefon Nokia N73 ma dobry zasieg - pokazuje zawsze max poziom
    sygnalu w 3G, nawet w glebi mieszkania. Tak sie zlozylo, ze potrzebuje
    kupic drugi aparat. Niewazne sa funkcje i poziom zaawansowania
    technologiczny - ma sluzyc tylko do rozmow, moze byc stary i uzywany.
    No tylko to 3G jest niezbedne.. Na druga Nokie 73N nie moge sobie
    pozwolic.
    Czy da sie znalezc cos do 100 zl? Jakies moze najstarsze modele, ktore
    wprowadzily 3G. Zakladam, ze bedzie to uzywany telefon.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    Ala

  • 2. Data: 2009-12-12 08:59:19
    Temat: Re: Tani, uzywany telefon z 3G.
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy da sie znalezc cos do 100 zl? Jakies moze najstarsze modele, ktore
    > wprowadzily 3G. Zakladam, ze bedzie to uzywany telefon.

    do 100 to nie wiem, 100-200 jak najbardziej
    http://www.allegro.pl/12266_6630.html?id=12266&order
    =bd
    http://www.allegro.pl/27657_6151.html?id=27657&order
    =bd

  • 3. Data: 2009-12-12 10:17:48
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Alicja pisze:

    > Czy da sie znalezc cos do 100 zl? Jakies moze najstarsze modele, ktore
    > wprowadzily 3G. Zakladam, ze bedzie to uzywany telefon.
    > Z gory dzieki za odpowiedzi.

    Dołóż parę złotówek i kup Motorolę V6.
    Po zmianie softu na jakiegoś matrax-owego monsterka wymiata zarówno
    stabilnością sygnału jak i jakością rozmów.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-12-12 17:42:38
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Flo pisze:

    > Dołóż parę złotówek i kup Motorolę V6.
    > Po zmianie softu na jakiegoś matrax-owego monsterka wymiata zarówno
    > stabilnością sygnału jak i jakością rozmów.

    Poszukaj najtańszych telefonów z wideorozmowami! O ile pamietam jakieś
    motki 3cyfrowe V-cośtam i napewno siemens sxg75 - wielka kobyła ale
    metalowy solidny model. nawet gniazdo na antene ma, a taka antena daje w
    trudnych miejscach pełny zasieg...

    ToMasz

    PS teraz na allegro 139zł na kupteraz. nie chce robić reklamy, sam
    znajdziesz.