  • 1. Data: 2017-09-16 01:51:37
    Temat: Tani wzmacniacz
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Doradzicie mi jakiś dani i znośny wzmacniacz do samochodu? Od razu
    ostrzegam, że audiofile mogą dostać zawału czytając dalej.

    Nie będzie tu żadnych jupi i halo. Źródłem dźwięku będzie tablet, który
    za pomocą bluetootha będzie przesyłać dźwięk do reciviera, który kablem
    audio będzie podłączony do wzmacniacza (no chyba, że polecicie tani
    wzmacniacz z bt) a ten do fabrycznych głośniczków Focusa (4x 25W imp. 4).

    Jeżeli dobrze ogarnąłem temat to potrzebuję czegoś co da 28W na kanał (2
    głośniki) przy implementacji 4 ohm.

    Ogólnie jak widać nie ma tu miejsca na jakieś hifi (chociaż tab2 a7-10F,
    który będzie dawcą dźwięków, uważany jest za znośne źródełko) i dlatego
    szukam czegoś taniego i o znośnych parametrach/dźwięku. Najlepiej jakby
    miał wyjście usb do zasilenia recivera (ale nie jest to must have,
    pociągnąć +12V z GEMa jeszcze dam radę ).

    Planowany budżet 100 zł (maks 120), zakupy w chinach nie są mi straszne.

    Ktoś? Coś?

  • 2. Data: 2017-09-16 10:46:10
    Temat: Re: Tani wzmacniacz
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Sep 2017 01:51:37 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Doradzicie mi jakiś dani i znośny wzmacniacz do samochodu? Od razu
    > ostrzegam, że audiofile mogą dostać zawału czytając dalej.

    Ogarniasz podstawy elektroniki? Jeżeli tak, wypreparuj stopnie mocy z
    radia, które było w focusie, albo kup 6000 CD z focusa mk2. Na Allegro po
    50PLN jest tego na pęczki. W gratisie dostaniesz złącza pasujące do focusa,
    a wzmacniacz jest tam całkiem znośny.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2017-09-16 14:08:24
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-09-16 o 10:46, P.B. pisze:

    > Ogarniasz podstawy elektroniki?

    na tyle by wiedzieć co to jest +12V i GND oraz podstawowe lutowanie,
    dalej to już magia :(

  • 4. Data: 2017-09-16 14:15:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-16 o 14:08, PlaMa pisze:

    > na tyle by wiedzieć co to jest +12V i GND oraz podstawowe lutowanie,
    > dalej to już magia :(

    Poradzisz sobie!
    :P

  • 5. Data: 2017-09-17 23:25:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-09-16 01:51, PlaMa wrote:
> [...]
    > audio będzie podłączony do wzmacniacza (no chyba, że polecicie tani
    > wzmacniacz z bt) a ten do fabrycznych głośniczków Focusa (4x 25W imp. 4).

    troche nie na temat - czemu (o ile masz oryginalne radio) nie zrobic
    sobie wejscia aux i nie podlaczyc tableta kabelkiem? do sporej ilosci
    radioodbiornikow znajdziesz gotowce na necie w sporej czesci przypadkow
    polegajace jedynie na wpieciu wtyczki

  • 6. Data: 2017-09-17 23:42:02
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 16 Sep 2017 01:51:37 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    >do fabrycznych głośniczków Focusa

    Jakie masz radio w tym Focusie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2017-09-18 20:29:47
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 23:25, m4rkiz pisze:
> [...]
    > sobie wejscia aux i nie podlaczyc tableta kabelkiem? do sporej ilosci
    > radioodbiornikow znajdziesz gotowce na necie w sporej czesci przypadkow

    Nie mam oryginalnego radia, aczkolwiek mam nieoryginalne Pioniera, które
    zresztą AUX obsługuje ale:

    1. nie mam na nie miejsca (w miejsce Radia pójdzie ramka na tablet.
    2. nie chcę mieć radia fm w samochodzie, żeby jakiś posraniec od
    Kurskiego nie łaził i mi przez okna nie zaglądał i nie kazał płacić za
    to gówno zwane publiczną propagandą.

  • 8. Data: 2017-09-18 20:31:56
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 23:42, j...@i...pl pisze:

    > Jakie masz radio w tym Focusie?

    Kenwood KDC-3057U (sorry m4rkiz - okłamałem Cię z trym Pionierem),
    uprzedzam jednak odpowiedź - zajmuje miejsce na tablet i nie chce mieć
    odbiornika fm (no bo i po co?).

  • 9. Data: 2017-09-18 22:03:38
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 18 Sep 2017 20:31:56 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    >Kenwood KDC-3057U (sorry m4rkiz - okłamałem Cię z trym Pionierem),
    >uprzedzam jednak odpowiedź - zajmuje miejsce na tablet i nie chce mieć
    >odbiornika fm (no bo i po co?).

    A, no to nie pomogę ;)