  • 1. Data: 2017-05-07 22:27:51
    Temat: Tania 125
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Czołem, Grupo!

    Noszę się z zamiarem spełnienia marzeń z dzieciństwa :).

    Chciałbym zakupić motocykl.

    Zastosowanie:
    Stanie przed domem. Sporadyczne dojazdy do pracy (jak nie pada, nie jest
    zimno, nie jest gorąco i mi się chce). Stanie przed domem. Jeszcze bardziej
    sporadyczne wypady na przejażdżkę. Manie*

    *) to jest podstawowe zastosowanie.

    Użytkownik:
    Osoba, która na motocyklu jechała 3 razy w życiu. Za każdym razem bałem się
    przekroczyć 50 km/h, ale i tak mi się podobało.
    Nie mam zacięcia do mechaniki - koło napompuję, żarówkę zmienię, ale
    wszelkie naprawy będę musiał zlecać komuś innemu.

    Z racji braku prawa jazdy A, wybór ograniczony jest do pojemności 125.

    Ponieważ z dzieciństwa pamiętam serial z Chuckiem Norrisem, wybór jest
    ograniczony do pojazdów "chopperopodobnych". Ma się świecić, mieć szeroką
    kierownicę, wysunięte przednie koło i tak dalej.

    Z powodów budżetowych - wybór jest zasadniczo pomiędzy:
    - Nowym chińczykiem pod znakiem Rometu czy innego Junaka
    - MOCNO używanym japończykiem (Virago albo Eliminator) - w grę wchodzą
    egzemplarze zbliżające się powoli do pełnoletniości.

    ZA chińczykiem:
    - Nowy
    - Gwarancja

    ZA japończykiem:
    - Japończyk, ponoć solidny, porządny sprzęt
    - "Prestiż" (cudzysłów zamierzony)

    PRZECIW chińczykowi:
    - miałem już w życiu do czynienia z kilkoma chińskimi sprzętami, w tym
    kosiarkę, która się rozpadła podczas pierwszego uruchomienia.
    - "Obciach" (cudzysłów zamierzony)

    PRZECIW japończykowi
    - miałem już w życiu do czynienia z kilkoma nastoletnimi samochodami

    O ile oczywiście w przypadku pojazdów używanych wiele zależy od egzemplarza
    - to nie mam złudzeń, w kategorii 6-7kzł raczej nie mam się co spodziewać
    cudów.

    Czy ktoś na grupie będzie miał jeszcze coś do dodania w kwestii mojego
    dylematu?

    --
    Yakhub

  • 2. Data: 2017-05-08 03:35:17
    Temat: Re: Tania 125
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Yakhub <a...@a...aa> wrote:

    > Nie mam zacięcia do mechaniki - koło napompuję, żarówkę zmienię, ale
    > wszelkie naprawy będę musiał zlecać komuś innemu.

    Brak zaciecia do mechaniki przemawia przeciw chinczykowi... one sie psuja
    od samego stania.

    > Z racji braku prawa jazdy A, wybór ograniczony jest do pojemności 125.

    I slusznie - jak Ci sie spodoba, to zrobisz prawko i kupisz cos wiekszego,
    jak nie, to nie :)

    > - Nowym chińczykiem pod znakiem Rometu czy innego Junaka

    Pieniadze wyrzucone w bloto... chyba ze chcesz uzyc do nauki mechaniki,
    ale jak nie masz zaciecia, to nie ma co.

    > - MOCNO używanym japończykiem (Virago albo Eliminator) - w grę wchodzą
    > egzemplarze zbliżające się powoli do pełnoletniości.

    Jak zadbane, to posluzy.

    Naprawy i tak trzeba robic, ale przynajmniej czesci pasuja na wymiar. Z
    chinczykami to nie jest takie oczywiste :)

    > Czy ktoś na grupie będzie miał jeszcze coś do dodania w kwestii mojego
    > dylematu?

    Na ogledziny sprzetu wez kogos, kto sie zna. Wyleje kubel zimnej wody,
    oceni rzeczy, o ktorych istnieniu nie wiesz :)

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

    Wysłano z telefonu bez polskiej klawiatury, przepraszam za brak polskich znaków

  • 3. Data: 2017-05-08 06:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Pieniadze wyrzucone w bloto... chyba ze chcesz uzyc do nauki mechaniki,
    > ale jak nie masz zaciecia, to nie ma co.

    A ja wrzucę łyżkę dziegciu i powiem ze znajomy ma rometa i sobie chwali.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 4. Data: 2017-05-08 16:25:55
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 08.05.2017 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > A ja wrzucę łyżkę dziegciu i powiem ze znajomy ma rometa i sobie chwali.

    a sprzeda go Yakhubowi?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 5. Data: 2017-05-08 23:25:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > a sprzeda go Yakhubowi?

    Yakhub moze sobie kupic nowego - to przeciez nie sa jakies białe kruki...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 6. Data: 2017-05-09 13:04:22
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    wiadomości news:XnsA76FEB84056E2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Arni a...@n...spam ...

    > Yakhub moze sobie kupic nowego - to przeciez nie sa jakies białe kruki...

    może właśnie taki sprawnie działający jest ;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2017-05-09 19:09:34
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2017-05-07 o 22:27, Yakhub pisze:
    > Czołem, Grupo!

    [cut]

    > Czy ktoś na grupie będzie miał jeszcze coś do dodania w kwestii mojego
    > dylematu?
    Bierz japonczyka, odszczurz jak bedzie trzeba, ogarnij i bedziesz mial
    pocieche.
    Te wszystkie nowe chinskie, chinsko polskie czy chuj wie jakie wynalazki
    to ... szajs jakich malo.
    To, ze jakis tam jeden sie nie psuje to tylko wyjatek potwierdzajacy
    regule.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 8. Data: 2017-05-09 19:50:03
    Od: Yorick <u...@p...onet.pl.to.tez.usun>

    Dnia Sun, 7 May 2017 22:27:51 +0200, Yakhub napisał(a):

> [...]
    > - MOCNO używanym japończykiem (Virago albo Eliminator) - w grę wchodzą
    > egzemplarze zbliżające się powoli do pełnoletniości.

    Pełnoletnia Virago to prawie nówka :-)
    Żona miała kiedyś Virago 250, sprzęt miał ponad 20 lat, bez żadnych
    problemów zjeździła nim pół Europy. Stara, prosta i niezawodna konstrukcja.
    125 zdaje się niczym szczególnym się nie różni od 250, ma tylko mniejsze
    cylinderki.

    O ile na temat niezawodności Virago 535 zdania są podzielone, to małe
    "wirażki" - 125/250 były naprawdę udane. Nie kieruj się rocznikiem, tylko
    stanem technicznym. Weź do pomocy kompetentnego mechanika i szukaj. Jak
    trafisz dobry egzemplarz, to spokojnie Ci posłuży jeszcze przez ładnych
    parę lat.

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 9. Data: 2017-05-09 20:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > może właśnie taki sprawnie działający jest ;)

    No chyba ze tak... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,