  • 1. Data: 2016-12-02 15:08:29
    Temat: Tania oferta z nielimitowanymi SMS-ami
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Mam taki podział, że mam dwa telefony - jeden służbowy, który stał się
    moim podstawowym (i z którego dzwonię) i drugi prywatny, zapasowy, za
    to z wygodną klawiaturą, którego używam tylko do SMS-ów (nie dzwonię z
    niego ani nie odbieram połączeń, chyba nawet ma rozwalony mikrofon, ale
    nie przeszkadza mi to, bo wszyscy i tak dzwonią na służbowy).

    Teraz mam abonament w Playu, płacę 20 zł miesięcznie (10 zł abo + 10 zł za
    nielimitowane SMS-y) i mi to odpowiada, ale chcę zmienić numer. Kupiłem
    starter z numerem, który mi odpowiada (tak się złożyło że też Play),
    chciałem go przenieść na ten abo, który mam teraz, ale "się nie da",
    nowego abo z taką samą ofertą też "się nie da", bo oferty już nie ma,
    więc wypowiedziałem umowę i szukam oferty, która będzie mi odpowiadała.

    To, na czym mi zależy, to:

    - nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci
    - jakiś mały pakiet internetowy (1 GB to max)
    - cena max 30 zł / miesiąc
    - NIE interesują mnie ceny połączeń
    - NIE chcę telefonu (sama karta)

    Chcę też móc zrobić tak, żeby zapomnieć o tym telefonie - czy to zlecenie
    stałe w banku na doładowywanie (nie wiem czy tak się da), czy polecenie
    zapłaty (tak jak mam teraz) - nie chcę pamiętać o płaceniu rachunków, czy
    doładowywaniu, niech to się dzieje samo.

    Operator dowolny, forma też dowolna (abonament na dowolny okres, karta,
    mix - cokolwiek to jest, nadal nie rozumiem na czym ten mix polega).

    Znalazłem albo abonamenty w Playu za 45 zł (co jest zdzierstwem, jak teraz
    płacę za to samo 20 zł; mają wprawdzie nielimitowane rozmowy, ale na
    plaster mi to, jak i tak mam nielimitowane na służbowym), albo jakieś
    dziwne oferty, których nie rozumiem, ale z których wynika, że
    nielimitowane SMS-y wcale nie są nielimitowane, poza tym trzeba włączać
    ich pakiet co miesiąc, a jak się nie włączy, to płaci się jak za zboże.
    Ja nie chcę pamiętać o włączaniu jakichś pakietów, chcę żeby to wszystko
    działo się samo.

    Póki co mając na gorąco do wyboru:

    Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich
    Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play
    Play na Kartę Rok Ważności Konta
    Play na Kartę
    Play na Kartę Lubię to!
    FORMUŁA MINI MAX na Kartę
    RBM Energy na kartę
    Formuła Play na Kartę

    Zmieniłem na tą pierwszą (darmowe SMSy do wszystkich), ale podobno jest
    tam jakiś haczyk i te SMSy wcale nie są ani darmowe, ani nielimitowane.
    Nie wiem dokładnie o co chodzi, na infolinii tak zagmatwali, że nic nie
    zrozumiałem. Może tępy jestem.

    Przy czym jak inny operator będzie miał lepszą ofertę, to przeniosę numer
    bez żalu.

    Możecie coś doradzić?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2016-12-02 15:58:59
    Temat: Re: Tania oferta z nielimitowanymi SMS-ami
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Formuła Play na Kartę

    i pakiet formuła sms za 7zł. za tanio żeby nie spróbować.
    A nawet jeśli raz w miesiącu będziesz miał wysłać jakiś kod, korona Ci
    nie spadnie. przypominanie cykliczne też masz.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-12-02 17:46:06
    Od: maderos <m...@t...net>

    W dniu 2016-12-02 o 15:08, Adam Wysocki pisze:
> [...]
    >
    > To, na czym mi zależy, to:
    >
    > - nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci
    > - jakiś mały pakiet internetowy (1 GB to max)

    ciach...

    > Możecie coś doradzić?

    Może lajt mobile? Dla przenoszących numer mają abo za 10 pln/10 miesięcy
    i 2 pozostałe za 37.

  • 4. Data: 2016-12-02 18:21:13
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@i...pl>

    > Możecie coś doradzić?

    Przenieś do Virgin i wybierz Freemium.
    300 MB, 30 min i 30 sms gratis.
    Pakiet nielimitowanych sms-ów 9 zł/miesiąc.

    --
    Heniek

  • 5. Data: 2016-12-02 22:05:23
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > i pakiet formuła sms za 7zł. za tanio żeby nie spróbować.
    > A nawet jeśli raz w miesiącu będziesz miał wysłać jakiś kod, korona Ci
    > nie spadnie. przypominanie cykliczne też masz.

    Taniej nielimitowanych sms-ów nie znajdziesz. W tym pakiecie dostajesz
    również 300 MB danych. A jak włączysz (bezpłatnie) "stan darmowy w play"
    to masz rozmowy w rozszerzonym Play (Play, Virgin Mobile, Fakt Mobile,
    RedBull Mobile) bez dodatkowych opłat.

    Kody tu: <http://telefix.ugu.pl/kody_play.htm#formula_sms>.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2016-12-03 02:53:13
    Od: "dizel" <x...@x...xx>

    g...@s...invalid (Adam Wysocki)<> wrote:
> [...]
    > zrozumiałem. Może tępy jestem.
    > Przy czym jak inny operator będzie miał lepszą ofertę, to przeniosę numer

    Formuła play na kartę z pakietem sms. Za 7 zł masz nielimitowane smsy, jeśli są
    środki na koncie to pakiet się odnawia sam co miesiąc, do tego pakiet netu cykliczny
    2gb za 9 zł lub 600mb za5 zł który też się odnawia sam co miesiąc i kumuluje z
    poprzednim. Po rejestracji włączasz bonusy za rejestrację i otrzymujesz konto ważne
    rok i 10gb.
    To będzie najtaniej,a w taryfie fresh darmowe smsy do wszystkich dostajesz darmowe
    smsy ale tylko za doładowanie, na 30 dni są za doładowanie 30 zł, potem znowu trzeba
    ładować, za drogo by to wychodziło.

    --
    Usenet Reader for Android
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 7. Data: 2016-12-05 17:15:13
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <p...@i...pl> wrote:

    > Przenieś do Virgin i wybierz Freemium.
    > 300 MB, 30 min i 30 sms gratis.
    > Pakiet nielimitowanych sms-ów 9 zł/miesiąc.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi!

    A co myślicie o Mobile Vikings?

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2016-12-12 19:51:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 2 Dec 2016 14:08:29 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

    >Możecie coś doradzić?

    Freedom1 w Premium Mobile - smsy i rozmowy na komórki nolimit, 5GB
    netu za 19,90.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280