  • 1. Data: 2017-09-17 21:09:09
    Temat: Tania płytka dev-kit z USB mass storage
    Od: d...@g...com

    Dobry wieczór,

    czy ktoś mógłby mi zarekomendować płytkę uruchomieniową ze złączem USB i gotowym
    kodem do sterownika USB2 czy nawet mass storage? Zależy mi na możliwie najniższej
    cenie, parametry typu prędkośc czy użyte MCU nie mają znaczenia. Wystarczy mi płytka
    z samym złączem USB. Dzięki za rekomendacje.

  • 2. Data: 2017-09-17 21:16:54
    Temat: Re: Tania płytka dev-kit z USB mass storage
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/17/2017 9:09 PM, d...@g...com wrote:
    > czy ktoś mógłby mi zarekomendować płytkę uruchomieniową ze złączem USB i gotowym
    kodem do sterownika USB2 czy nawet mass storage?

    Dowolna płytka z STM32, Seria Discovery np. albo nawet chińskie duperele
    za $2.

    http://microtechnics.ru/en/stm32-i-usb-mass-storage-
    sd-card/

  • 3. Data: 2017-09-17 22:29:28
    Od: d...@g...com

    On Sunday, September 17, 2017 at 9:17:16 PM UTC+2, Sebastian Biały wrote:
    kodem do sterownika USB2 czy nawet mass storage?

    > Dowolna płytka z STM32, Seria Discovery np. albo nawet chińskie duperele
> [...]

    Dzieki, a co masz na mysli piszac "Chinskie duperele" - coś z Ali?

  • 4. Data: 2017-09-17 23:33:07
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 17.09.2017 o 21:16, Sebastian Biały pisze:
    kodem do sterownika USB2 czy nawet mass storage?

    > Dowolna płytka z STM32, Seria Discovery

    Tylko trzeba pamiętać, że to prędkość full speed i w praktyce transfer
    wyjdzie 0,5MB/s.

  • 5. Data: 2017-09-18 07:10:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2017-09-18 07:12:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/17/2017 10:29 PM, d...@g...com wrote:
    > Dzieki, a co masz na mysli piszac "Chinskie duperele" - coś z Ali?

    Masa płytek opartych o STM32 (lub podróbkę GD32) za cenę kilku $. Rynek
    płytek STM32 może nie jest tak rozbudowany jak Arduino, ale niewiele
    brakuje.