  • 1. Data: 2012-11-15 07:22:46
    Temat: Tanie dzwonienie do Angli
    Od: s...@g...com

    Witam
    Jak miałem stacjonarny to korzystałem ze zdrapki/
    Teraz mam tylko T-mobil i siostre w Angli (komórka).
    Jest na to jakiś tani sposób?

  • 2. Data: 2012-11-15 10:15:16
    Temat: Re: Tanie dzwonienie do Angli
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15-11-2012 07:22, s...@g...com pisze:
    > Witam
    > Jak miałem stacjonarny to korzystałem ze zdrapki/
    > Teraz mam tylko T-mobil i siostre w Angli (komórka).
    > Jest na to jakiś tani sposób?

    nie wiem jaki i czy masz abo w tym t-mobile, ale ja mam t-mobile dla
    firm gdzie mam polaczenia do t-mobile na calym swiecie za darmo. w
    anglii za darmo rowniez do orange. jedna z osob do ktorej czesto dzwonie
    w uk ma telefon w o2, ale numer przeniesiony z orange i do niej tez mam
    za free. dzwonilem nawet w tej sprawie do t-mobile z pytaniem dlaczego
    mnie nie kasuja i uzyskalem odpowiedz ze widocznie ten numer jest z
    t-mobile i mam sie tym nie przejmowac - i tak juz prawie rok. w kwietniu
    jak bylem w uk, to widzialem ze tamtejsze t-mobile rowniez oferuje
    taryfy z bezplatnymi polaczeniami do t-mobile na calym swiecie.

  • 3. Data: 2012-11-15 17:43:15
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 15/11/2012 09:15, K wrote:

> [...]
    > jak bylem w uk, to widzialem ze tamtejsze t-mobile rowniez oferuje
    > taryfy z bezplatnymi polaczeniami do t-mobile na calym swiecie.

    Niech siostra zakupi LycaMobile albo cos w tym stylu (sa inne sieci). Ty
    takze.
    Dzwonienie za darmo z UK (a z Polski prawie lub takze darmowo).
    Nawet nie trzeba tego startera doladowywac. A dostac mozna za free lub
    kupic za 1 zl (1 funta).

  • 4. Data: 2012-11-15 20:08:28
    Od: K <...@...c>

    W dniu 15.11.2012 17:43, dwr pisze:

> [...]
    > Dzwonienie za darmo z UK (a z Polski prawie lub takze darmowo).
    > Nawet nie trzeba tego startera doladowywac. A dostac mozna za free lub

    odpada, siostra ma juz t-mobile i mieszka w lodzi. nie ma potrzeby
    kupowania lyca.

  • 5. Data: 2012-11-16 00:14:23
    Od: s...@g...com

> [...]
    > Dzwonienie za darmo z UK (a z Polski prawie lub takze darmowo).
    > Nawet nie trzeba tego startera doladowywac. A dostac mozna za free lub

    NIe rozumiem???
    Czyli mam siostre poprosić aby kupiła zestaw i przesłała mi do Polski?

  • 6. Data: 2012-11-16 08:52:21
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 15/11/2012 23:14, s...@g...com wrote:

    > NIe rozumiem???
    > Czyli mam siostre poprosić aby kupiła zestaw i przesłała mi do Polski?

    Nie.
    Siostra kupuje sobie starter w UK (lub zamawia i gratisowo przysylaja) a
    Ty kupujesz (lub analogicznie zamawiasz) w Polsce.
    Podobnie w dowolnym kraju w ktorym LycaM. dziala.
    I tyle.
    Siostra dzwoniac nie placi nic (ciagle promocje) a z Polski ostatnio
    kosztowala rozmowa 0,29 zl za 30 min.

  • 7. Data: 2012-11-16 08:55:04
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 15/11/2012 19:08, K wrote:
    [...]
    > odpada, siostra ma juz t-mobile i mieszka w lodzi. nie ma potrzeby
    > kupowania lyca.

    Ups, faktynie nie Tobie mialem odpowiedziec.
    Jak ktos ma z dowolnej sieci z Polski w jakis sposob gratis to pewnie,
    ze mozna sie tego trzymac.
    W przypadku jednak kiedy nie mamy takiego komofortu, karty typu
    wspomniana LycaMobile sa jakims w miare sensownymj rozwiazaniem (a co
    wazniejsze praktycznie darmowym).

  • 8. Data: 2012-11-16 16:17:17
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jak miałem stacjonarny to korzystałem ze zdrapki/
    > Teraz mam tylko T-mobil i siostre w Angli (komórka).

    Rozumiem, ze skype/internet odpada?

    No to mam podobny "problem" (bez jakichs cisnien)
    i tak zastanawialem sie nad karta sim
    O2 Pay & Go + Call Me Number, ktory to "wspiera" Poland:
    - You can get International Favourites for this country
    (siostra dzwoni do Ciebie)
    - You can also get a Call Me number. Friends and contacts in this country
    can call you in the UK without paying international charges
    (Ty dzwonisz do siostry w UK, ale na polski nr)

    "With International Favourites you get a Call Me number in one of 42
    available countries. It's a phone number from that country that lets friends
    call you without paying international rates. When they ring it - the call
    goes through to your O2 mobile here in the UK."

    Pewnie inne sieci w UK maja podobne taryfy/"myki".
    Poszukaj i ew. podziel sie :).

  • 9. Data: 2012-11-17 01:13:51
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2012-11-16 16:17, Q pisze:

> [...]
    > goes through to your O2 mobile here in the UK."
    >
    > Pewnie inne sieci w UK maja podobne taryfy/"myki".

    Ja korzystam z konta freeconect i usługi "wdzwoń się", jeśli chodzi o
    europę to w najgorszym wypadku wychodzi ok 40 gr za minutę, na
    stacjonarne w europie to ok 3 gr.
    Pozdrawiam Dan

  • 10. Data: 2012-11-22 09:06:32
    Od: "Leszek" <l...@w...peel>

> [...]
    > I tyle.
    > Siostra dzwoniac nie placi nic (ciagle promocje) a z Polski ostatnio

    Jeszcze do niedawna wydawało się, że VoIP jest jedynym tanim rozwiązaniem,
    a tymczasem proszę! Rewelacja - tylko tyle, że trzeba mieć swojego operatora.