  • 1. Data: 2012-01-23 14:46:11
    Temat: Tankowanie za 1 PLN
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

  • 2. Data: 2012-01-23 15:22:34
    Temat: Re: Tankowanie za 1 PLN
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    jeśli pytasz czy można zrobić zakupy za 1 pln i zapłacić kartą, to: tak
    jeśli pytasz czy mozna zatankować 0,2l benzyny - to IMO nie. na większości
    dystrybutorów podana jest minimalna wilekkość odmierzanej cieczy - chyba 5l.
    nie wiem czy to oznacza że nie wolno tankować mniej czy po prostu nie
    gwarantują że mniejszy odczyt jest prawidłowy

  • 3. Data: 2012-01-23 15:22:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 13:46, zaemka wrote:
    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    A można mniej niz dwa litry?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-01-23 15:24:05
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-23 14:46:11 +0100, "zaemka" <N...@w...pl> said:

    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    Ja się zgadzam, ale musisz zapytać człowieka prowadzącego firmę.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2012-01-23 16:16:56
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    Zwróć uwagę na minimalną odmierzaną przez dystrybutor ilość
    paliwa :-). Obstawiam że nie jest to niecałe 200 ml :-)

  • 6. Data: 2012-01-23 16:20:54
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A można mniej niz dwa litry?

    Kurde, jeśli nie można to co teraz poczną mistrzowie, którzy
    tankują trzy razy dziennie za 10 zł? ;-)) Będą musieli się
    spiąć i wlać raz za 30 ;-))

  • 7. Data: 2012-01-23 16:33:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/01/2012 15:20, Robert_J wrote:

    > Kurde, jeśli nie można to co teraz poczną mistrzowie, którzy tankują
    > trzy razy dziennie za 10 zł? ;-)) Będą musieli się spiąć i wlać raz za
    > 30 ;-))

    Na większości dystrybutorów podano 2 litry minimum, żeby nie
    przekłamywały za bardzo..

    Fakt, przechlapane.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-01-23 16:54:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Jan 2012 16:16:56 +0100 osobnik zwany Robert_J
    wystukał:

    > Zwróć uwagę na minimalną odmierzaną przez dystrybutor ilość paliwa :-).
    > Obstawiam że nie jest to niecałe 200 ml :-)

    poprawnie odmierzaną :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2012-01-23 16:58:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/23/2012 04:54 PM, masti wrote:

    > poprawnie odmierzaną :)

    Dokładnie. Można sobie tankować po 0.1l, sam ciekaw jestem ile będzie w
    takich 10 tankowaniach :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-23 21:25:59
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "zaemka" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy można zatankować za 1 PLN i zapłacić kartą ?

    Dać się da.
    Dystrybuor za 1zł nabije - pytanie czy za ten 1zł naleje.
    Terminal za 1zł powinien ściągnąć - ja kiedyś pracując na kasie przyjmowałem
    płatność kartą 2,40zł.
    Przy czym podejrzewam że przy chęci płacenia 1zł kartą może się okazać że za
    mała kwota, że prowizja operatora terminala itp itd....

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody