  • 1. Data: 2012-02-15 22:30:43
    Temat: Tańsze ubezpieczenia w AXA
    Od: Michał Dębiński <d...@g...com>

    Każdy z nas szuka jak najtańszego ubezpieczenia OC gdyż dobrze wiemy,
    że OC dla nas jest nie istotne i możemy wybrać najdroższe lub
    najtańsze.
    Możemy też wybrać znane lub nie liczy się tylko cena.
    Jednak w AXA mamy i doskonałą obsługę jak i pomoc we wszystkich
    formalnościach a można dodatkowo zaoszczędzić na kilka sposobów:
    1. Wyliczając i ubezpieczając samochód poprzez internet lub telefon
    2. Płacą w całości za OC ale też nie stracimy jeśli wybierzemy opcje
    ratalną
    3. Powołując się na ten numer polisy 4010312 dzięki któremu uzyskamy
    dodatkowe zniżki przy ubezpieczeniu.

    Łącząc to wszystko możemy naprawdę tanio ubezpieczyć swoje auto.

  • 2. Data: 2012-02-15 22:44:07
    Temat: Re: Tańsze ubezpieczenia w AXA
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał Dębiński

    > Każdy z nas szuka jak najtańszego ubezpieczenia OC gdyż dobrze wiemy, że
    > OC dla nas jest nie istotne

    Gówno prawda, widząc gejową ubezpieczalnie wiele osób nie chce
    oświadczenia, tylko wzywa policję, bojąc się o to, jak szkoda będzie
    likwidowana. A stracony czas kosztuje, mandat też się sam nie opłaci.

  • 3. Data: 2012-02-16 08:29:17
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Michał Dębiński" <d...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...
    > Każdy z nas szuka jak najtańszego ubezpieczenia OC gdyż dobrze wiemy,
    (...)
    > Łącząc to wszystko możemy naprawdę tanio ubezpieczyć swoje auto.

    Gowno prawda - z ciekawosci wyliczylem skladki na oba samochody (wlasnie
    kilka dni temu odnawialem ubezpieczenie) i w obu przypadkach wyszlo ciut
    drozej, niz zaplacilem (Allianz Direct).

    --
    Axel

  • 4. Data: 2012-02-16 09:36:23
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Michał Dębiński" <d...@g...com> napisał w
    wiadomości
    t.googlegroups.com...

    >Łącząc to wszystko możemy naprawdę tanio ubezpieczyć swoje auto.

    Nie ma ubezpieczeń, które byłyby tanie dla każdego. Każde TU dla jednego ma
    drogą ofertę, dla innego tanią. W innym TU proporcje mogą sie odwrócić.
    Ewentualnie wszystkie oferty mogą być dla danego klienta drogie.

  • 5. Data: 2012-02-16 11:23:22
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Lut, 22:30, Michał Dębiński <d...@g...com> wrote:

    > 1. Wyliczając i ubezpieczając samochód poprzez internet lub telefon
    > Łącząc to wszystko możemy naprawdę tanio ubezpieczyć swoje auto.

    Z ciekawosci - jak wyliczanie lub ubezpieczanie poprzez Internet
    wplywa na cene polisy?

    --
    amos

  • 6. Data: 2012-02-16 11:32:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-15 22:30, Michał Dębiński pisze:
> [...]
    > ratalną
    > 3. Powołując się na ten numer polisy 4010312 dzięki któremu uzyskamy
    4. Spamują na usenecie, więc nie lubimy tej dziadoskiej axy, w dodatku
    kłamiąc że jest tanio i solidnie, bo nie jest.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-02-16 18:23:12
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Z ciekawosci - jak wyliczanie lub ubezpieczanie poprzez Internet
    >wplywa na cene polisy?

    AXA przez net (a nie tel) dawala dodatkowe 10% znizki. Oprocz tego za
    wklepanie kodu tego typa albo kogokolwiek innego kto ma OC w AXA bylo
    dodatkowe 50 zl znizki.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 8. Data: 2012-02-18 22:15:04
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 15.02.2012 22:30, Michał Dębiński pisze:

    > Łącząc to wszystko możemy naprawdę tanio ubezpieczyć swoje auto.

    Tak. A potem pechowiec (taki jak ja - ofiara gapiostwa pewnej
    kierowniczki, która tanio się ubezpieczyła) dostaje kosztorys, w którym
    lakier na pomalowanie dwóch elementów (zderzak i nadkole) ma kosztować..
    70zł. Bo odliczyli "urealnienie kosztów materiału - 70%". Znaczy się mam
    u lakiernika powiedzieć, żeby pomalował kilkuletnim lakierem, takim żeby
    od razu po lakierowaniu był stary, wówczas będzie taniej.

    Marek