  • 1. Data: 2016-07-03 20:00:35
    Temat: Tasma kaptonowa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Jak te cholere nalozyc na szklo? Szeroka jest na 30cm, szklo rzecz
    jasna, tez. Klej mocno trzyma i rwie sie lajza jedna. Podgrzalem cala
    rolke, troche pomoglo, ale ciezko to idzie.
    Ze zwykla folia do szyb nie ma problemu, troche wprawy i jest OK, ale
    folie odkleja sie od tej zabezpieczajacej dosyc latwo. A tu rolka
    kaptonowej i zachowuje sie to jak tasma samoprzylepna (bo i taka jest).
    Jest jakis tajemny sposob? Producent drukarki nakleil to dobrze, ale sie
    zuzylo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2016-07-05 04:05:12
    Temat: Re:Tasma kaptonowa
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> Wrote in message:

> [...]
    > kaptonowej i zachowuje sie to jak tasma samoprzylepna (bo i taka jest).
    > Jest jakis tajemny sposob? Producent drukarki nakleil to dobrze, ale sie

    Użyj zraszacza wodnego między taśmą a szyba.
    Nakładając taśmę na szybę będziesz miał szansę na poprawkę a wodę
    wycisniez szmatką i zostanie sam klej.

    --
    AL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2016-07-05 10:11:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Użyj zraszacza wodnego między taśmą a szyba.

    Tyle to ja wiem, problem jest w odwijaniu tasmy z rolki, a dokladniej w
    rwaniu sie jej wzdluz. Tasma jest dosyc szeroka i nagle pod koniec
    nakladania, w najlepszym razie w polowie, "przecina sie" i na rolce
    zostaje coraz szerszy kawalek (a na szklo robi sie za malo).
    Za ktoryms razem mi sie udalo w koncu, ale kawal zmarnowalem, a tanie to
    nie jest.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2016-07-05 12:26:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zostaje coraz szerszy kawalek (a na szklo robi sie za malo).
    >Za ktoryms razem mi sie udalo w koncu, ale kawal zmarnowalem, a tanie

    I mowisz, ze podgrzewanie rolki nie pomaga ?

    No coz, sugeruje uzyc jakiegos wałka od strony bez kleju, aby mozliwie
    rowno odwijac.
    I wykazac sie cierpliwoscia przy odwijaniu.
    Mozna tez naciac/oczyscic brzegi rolki, bo jak rozumiem - tam klej za
    mocno trzyma.

    J.

  • 5. Data: 2016-07-07 18:42:04
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > I mowisz, ze podgrzewanie rolki nie pomaga ?

    Nie pomaga. Zresztą ta folia (klej) wytrzymuje spokojnie przy
    podgrzewaniu stolu do 100 oC.

> [...]
    > I wykazac sie cierpliwoscia przy odwijaniu.
    > Mozna tez naciac/oczyscic brzegi rolki, bo jak rozumiem - tam klej za

    Dzieki za podpowiedzi, brzegi raczej czyste, tasma byla trzymana w
    szczelnej torebce foliowej i pojemniku. No nic, za pare misiecy jak
    trzeba bedzie znowu nakladac, to inaczej do tego podejde.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2016-07-08 15:37:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    Powitanko,

    >Nie pomaga. Zresztą ta folia (klej) wytrzymuje spokojnie przy
    >podgrzewaniu stolu do 100 oC.

    To moze trzeba podgrzac do 200oC ?

    Bo z tego co zrozumialem - problem w tym, ze ten klej na rolce za
    mocno trzyma ...

    J.