  • 1. Data: 2015-11-30 18:46:00
    Temat: Taśma samoprzylepna do pasków LED na laminacie- jaka?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Potrzebuję przykleić paski z LED'ami do profila aluminiowego w celu
    odprowadzania ciepła ile się da.
    LED'y są na laminacie 1mm, szerokie 13mm (wyciągnięte ze zbitego TV z
    tylnym podświetleniem). Nie wiem na ile to będzie przekazywać ciepło,
    LED w okolicy 0,8W więc nie dużo.

    Piankowa taka taśma praktycznie odizoluje. W markecie jest cienka Tessa
    Film double-sided:
    http://www.conrad-electronic.co.uk/ce/en/product/543
    892/TESA-Film-57912-Double-Sided-Tape-12mm-x-75m

    Nada się? aby nie oderwało się (będzie wisieć w dół i świecić do akwarium.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-11-30 19:05:27
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Piankowa taka taśma praktycznie odizoluje. W markecie jest cienka Tessa

    zapomnij. Do odprowadzania ciepła taśma termoprzewodząca :

    http://www.tme.eu/pl/details/3m-8904-12-10/tasmy-ter
    moprzewodzace/3m/3m-8904/

  • 3. Data: 2015-11-30 19:12:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 19:05, sundayman pisze:

    > zapomnij. Do odprowadzania ciepła taśma termoprzewodząca :
    >
    > http://www.tme.eu/pl/details/3m-8904-12-10/tasmy-ter
    moprzewodzace/3m/3m-8904/

    O, super. Dziękuję.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2015-11-30 21:38:00
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    892/TESA-Film-57912-Double-Sided-Tape-12mm-x-75m

    > Nada się? aby nie oderwało się (będzie wisieć w dół i świecić do akwarium.

    Zwykła taśma świecąca LEDy 5050 14,4W/m
    przykleiłem na taką zwykłą obustronnie klejącą.
    Świeci już dwa lata.

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2015-11-30 21:55:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 21:38, Desoft pisze:

    > Zwykła taśma świecąca LEDy 5050 14,4W/m
    > przykleiłem na taką zwykłą obustronnie klejącą.
    > Świeci już dwa lata.

    LED 5050 ma w porywach 0,2W/chip na taśmach tych sprzedawanych na
    aledrogo, ja ustawiam 0,8W (dioda ma 1,2W). Naprawdę jest różnica w
    świetle i cieple.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-12-03 07:27:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > LED 5050 ma w porywach 0,2W/chip na taśmach tych sprzedawanych na
    > aledrogo, ja ustawiam 0,8W (dioda ma 1,2W). Naprawdę jest różnica w
    > świetle i cieple.

    ... i trwałości oraz kolorze :-)

  • 7. Data: 2015-12-03 16:36:21
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > ... i trwałości oraz kolorze :-)

    Ale ja się nie licytuję :)
    Dzielę się dwuletnim doświadczeniem.

    --
    Desoft

  • 8. Data: 2015-12-03 19:03:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-12-03 o 16:36, Desoft pisze:

    > Ale ja się nie licytuję :)
    > Dzielę się dwuletnim doświadczeniem.

    Ok, fajnie, wiem że to działa, na tych "chińczykach" przecież nie jest
    jakaś kosmiczna taśma, a wystarczy po przyklejeniu do profila
    aluminiowego aby długo działała. Sam mam takie wynalazki i działają.
    Tylko że tutaj jak napisałem, mam 5-6 krotnie większej mocy LED'a i nie
    na cienkiej folii, tylko na stosunkowo grubym laminacie. Ot taka drobna
    acz znacząca różnica.
    Zamówiłem taśmę z TME.

    Irokez