  • 1. Data: 2015-08-25 11:29:10
    Temat: Taśmy LED z nietypowym rozstawem - potrzebny producent.
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Panowie, wrzucam na grupę zapytanie ofertowe, bo kilka firm znalezionych w necie
    nawet nie raczyło odpowiedzieć, może tu podpowiecie choć, gdzie producenta szukać:

    Potrzebny mi jest producent taśm LED, chętnie IP6x, ale z nietypowym rozstawem ledów,
    te musiałyby byc osadzane na taśmie co stałą odległość wynoszącą od 10 do 30cm (w
    zamówieniu byłaby sprecyzowana, na razie podaję widełki). Potrzebna jest póki co
    prototypowa seria kilkudziesięciu metrów bieżących, ale wchodzą w grę również
    zamówienia hurtowe. Podpowiecie, gdzie pytać, a może na grupie się znajdzie ktoś
    chętny?

  • 2. Data: 2015-08-25 11:32:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    http://lmgtfy.com/?q=producent+ta%C5%9Bm+led

  • 3. Data: 2015-08-25 11:34:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > http://lmgtfy.com/?q=producent+ta%C5%9Bm+led

    aaa, doczytałem że jednak szukałeś :)
    no to cafam złośliwość.

  • 4. Data: 2015-08-25 12:05:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zamów od razu kontener w Chinach to zrobią. W gadki że kiedyś potrzeba bedzie hurtowo
    nik się nie łapie. Taki tekst to polski wynalazek z początków gospodarki rynkowej.
    Tertaz w chuja na to nikogo nie zrobisz. jak kilkadziesiąt metrów to zamów wytrawioną
    taśmę i sam zrób. Mozesz też kupić taśmę z diodami i wylutować zbędne.

  • 5. Data: 2015-08-25 12:45:42
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 12:05:19 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    wytrawioną taśmę i sam zrób. Mozesz też kupić taśmę z diodami i wylutować zbędne.

    Kurczę, to jak mam pytać producentów, jeśli ten tekst w moim przypadku jest prawdą?
    Na razie chcę prototypową serię, jestem gotów ponieść zwiększone koszty nietypowej
    produkcji, jeśli prototyp się przyjmie u zleceniodawcy, w grę będą wchodziły ilości
    rzędu może nie kontenerów, ale na pewno sporych kartonów.

    Wytrawiona taśma - czemu nie, ale podpowiedz, gdzie ją zamówić. Wylutowywanie
    zbędnych diod z taśm fabrycznych nie wchodzi w grę o tyle, że na taśmach LEDy są
    łączone w zespoły po trzy sztuki, mógłbym jedynie wylutowywać co któryś zespół, a mi
    jest potrzebna taśma z jednym ledem co np. 15cm, a nie z trzema.

  • 6. Data: 2015-08-25 13:03:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wystarczy nie pisać że może kiedyś hurtowo. Takie teksty to oszustwo. Kazdy kto coś
    robi przynajmniej raz się na to złapał. W firmach robiących płytki pytaj o wytrawioną
    taśmę. A jak by nie mogli zrobić taśmy to niech zrobią najdłuższe paski jakie mogą
    zrobić. Tam też wlutują elementy jak za to zapłacisz. Posklejasz taśmą klejącą w
    taśmę. Na możliwych do kupienia taśmach diody są łączone po trzy szeregowo + opornik.
    To daje jeden moduł. Moduły łączone są równolegle. Jak z takiego modułu wylutujesz
    dwie diody i zamiast nich wlutujesz kawalek cienkiego drutu to będzie dobrze jak
    zasilisz niższym napięciem. Przy prototypie albo produkcji jednostkowej
    niestandardowe zasilanie jest dopuszczalne.

  • 7. Data: 2015-08-25 13:13:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 13:03:56 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wystarczy nie pisać że może kiedyś hurtowo. Takie teksty to oszustwo.

    Ok, dostosuję się. Choć szczerze mówiąc trochę mnie to dziwi. Przecież ten tekst,
    jaki by nie był, nic nie wnosi, pytam o konkretne zamówienie, jedynie sygnalizując,
    że byc może będzie tego więcej. Spodziewana przeze mnie odpowiedź i wycena dotyczy
    tego, o co pytam, a nie wizji na przyszłość. Zresztą w swoim zapytaniu wyraźnie
    pytałem o cenę produkcji prototypowej oraz szacunkowy koszt przy zamówieniach
    hurtowych na potem.

> [...]
    produkcji jednostkowej niestandardowe zasilanie jest dopuszczalne.

    O i to jest niezły pomysł, dzięki!

  • 8. Data: 2015-08-25 13:35:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak Ci diody które by nie świeciły nie przeszkadzają to zamiast je wylutowywać
    wystarczy przeciąć nożykiem do tapet ścieżkę. Możesz też wylutować same oporniki w
    segmentach które miały by nie świeciś.

  • 9. Data: 2015-08-25 13:47:42
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 sierpnia 2015 13:35:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Jak Ci diody które by nie świeciły nie przeszkadzają to zamiast je wylutowywać
    wystarczy przeciąć nożykiem do tapet ścieżkę. Możesz też wylutować same oporniki w
    segmentach które miały by nie świeciś.

    Całe segmenty - tak, ale jeśli mam "wyłączyć" 'dwie diody z trzech w segmencie, to o
    przecinaniu przecież nie ma mowy, muszę lutować zworki.

  • 10. Data: 2015-08-25 14:36:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak musisz lutować zworki ale w tych segmentach co mają nie świecić wystarczy
    przeciąć ścieżkę w obrębie segmentu. Byle nie tą co zasila pozostałe segmenty.