  • 1. Data: 2019-02-10 11:36:22
    Temat: Telefon dla osoby nieandroidowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Moj tata od lat ma tradycyjne telefony.
    Niestety kolejny dogorywa i trzeba kupic coś nowego.

    Zastanawiam się czy jest sens szukania takiego tradycyjnego telefonu w
    dobrej jakosci?

    Od razu na mysl przychodzą mi nokie 6310i ale czy mozna nadal kupic
    telefon ktory bedzie trzymał parametry, w szczegolnosci martwie sie o to
    czy baterie to jakies 10 letnie lezaki czy nadal produkuje sie nowe na
    wymiane?

    Ogólnie mysle ze trzeba w koncu przekonac go do androida ale jakby kupic
    6310i trzymajacy parametry 6310i sprzed lat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 2. Data: 2019-02-10 13:45:52
    Temat: Re: Telefon dla osoby nieandroidowej
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 10.02.2019 o 11:36, Budzik pisze:
    > Moj tata od lat ma tradycyjne telefony.
    > Niestety kolejny dogorywa i trzeba kupic coś nowego.
    >
    > Zastanawiam się czy jest sens szukania takiego tradycyjnego telefonu w
    > dobrej jakosci?

    Nie ma.

> [...]
    > telefon ktory bedzie trzymał parametry, w szczegolnosci martwie sie o to
    > czy baterie to jakies 10 letnie lezaki czy nadal produkuje sie nowe na

    Znaczy chcesz kupić 6310i?

    > Ogólnie mysle ze trzeba w koncu przekonac go do androida

    Dlaczego aż tak źle mu życzysz?

    ale jakby kupic
    > 6310i trzymajacy parametry 6310i sprzed lat...

    To musisz kupić coś w tej półce cenowej. Wbrew pozorom Nokia to był
    symbol wyjątkowej jakości. Koszmarnie drogi, ale wart swojej ceny.

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 3. Data: 2019-02-10 13:46:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    10 Feb 2019 10:36:22 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > telefon ktory bedzie trzymał parametry, w szczegolnosci martwie sie o to
    > czy baterie to jakies 10 letnie lezaki czy nadal produkuje sie nowe na

    Ja kupiłem jakiegoś Alcatela dla Seniorów. Jest OK, nawet ma radio bez
    anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)

  • 4. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ALEX MR k...@s...us ...

    > Nie ma.

    > Znaczy chcesz kupić 6310i?

    To jeden z pomysłów. :)

    > Dlaczego aż tak źle mu życzysz?

    Co masz na mysli?

    > ale jakby kupic
    >>
    > To musisz kupić coś w tej półce cenowej. Wbrew pozorom Nokia to był
    > symbol wyjątkowej jakości. Koszmarnie drogi, ale wart swojej ceny.

    Dlaczego wbrew pozorom? Miałem w zyciu pewnie nascie jak nie dziesiat
    telefonów i nokia 6310i to było coś niesamowitego.
    Pamietam jak sie przesiadłem z niej na SE juz nie pamietam numeru - jaka
    to była porazka...

    Ja mam obecnie telefon za około 1000zł i uwazam ze niczego mu nie
    brakuje.
    Zreszta nic nie pisałem o cenie - nie z checi oszczedzenia pomyslałem o
    6310i...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 5. Data: 2019-02-10 16:51:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Ja kupiłem jakiegoś Alcatela dla Seniorów. Jest OK, nawet ma radio
    > bez anteny/słuchawek, więc na działce sprawdza się :)

    Co to znaczy ze on jest dla seniorów?
    Takie rzeczy jak radio nie ma znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 6. Data: 2019-02-10 23:26:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    10 Feb 2019 15:51:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Co to znaczy ze on jest dla seniorów?

    Duże przyciski, bateria starcza na kilka dni.
    Jakość całkiem fajna.

  • 7. Data: 2019-02-11 10:54:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ja jeszcze półroku temu miałem zywykły telefon.
    Potem przeszedłem na Lumie (po żonie).
    Od miesiąca mam androida.

    Wcześniej szukałem jakiegoś telefonu w okolicach do 200zł.
    I sorry ale nie ma.
    W ciągu roku zawsze się zoś pieprzyło.
    Bateria przestawała trzymać (zamias tydzień+ robiło się dzień+)
    Problemy z klawiszami.
    Nawet miałem jakąś nokie c coś tam kupiona za 200zł po roku przestała działać
    TO samo telefon za 40 zł z super marketu.
    Po 6 miesiącach nie dało rady tego używać.

    Większość tych telefonów to odświeżone w Chinach
    i jak to bywa u nonamowego chińczyka trafisz albo nie trafisz.
    Szkoda zdrowia
    Ale telefony nie tanie bo hipsterskie.

    Mi się marzy nokia 3310 z NFC i przeglądarką i baterią która wytrzyma tydzień

  • 8. Data: 2019-02-12 15:39:23
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-02-10 o 23:26, r...@k...pl pisze:
    > 10 Feb 2019 15:51:51 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Duże przyciski, bateria starcza na kilka dni.
    > Jakość całkiem fajna.

    Często przycisk SOS

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein