  • 1. Data: 2019-12-05 12:03:39
    Temat: Telefon- jaki polecicie
    Od: Kris <k...@g...com>

    Żona planuje zmianę telefonu.
    wymagania:
    Cena do 1tys zł
    -aparat robiący ładne zdjęcia
    -długo trzymająca bateria
    -nowy- używki raczej odpadają
    Żona telefon użytkuje dość intensywnie, trochę dzwoni ale głownie to przegląda net,
    ogląda jakieś filmiki, poradniki itp.
    Aktualnie korzysta z iphona7 ale strasznie ją irytuje słaba bateria
    Przy jej sposobie korzystania z telefonu trzeba by go ładować ze dwa razy dziennie.
    Dodam tylko że tak samo użytkowany(zamieniłem się z żoną na 2 tygodnie telefonami) 3
    letni Lenovo P2 działa na baterii do 2 dni. Zdjęcia tez robi super. Wstępnie
    zdecydowaliśmy ze kupimy jeszcze jeden P2 no chyba że zaproponujecie coś innego.

  • 2. Data: 2019-12-05 12:29:48
    Temat: Re: Telefon- jaki polecicie
    Od: z <...@...pl>

    Redmi 6

  • 3. Data: 2019-12-05 12:55:39
    Od: p...@g...com

    do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro

    *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

  • 4. Data: 2019-12-05 14:06:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 12:55, p...@g...com pisze:
    > do 1k pln mi9 lite, mi8 ew. redmi 8 note pro
    >
    > *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

    To już lepsze lcedeki niż kiedyś. Myślisz że żona zauważy różnicę.
    Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
    Po co przepłacać?
    Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display.
    Nie wyobrażam sobie telefonu bez tego ale żona nie potrzebuje ;-)

    PS. Ajfony mają always on display?

  • 5. Data: 2019-12-05 14:08:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 12:55, p...@g...com pisze:
    > *redmi x nie ma amoleda a po ajfonie kazdy ips bedzie rozczarowaniem

    A40 ma oleda ale ma tak skopany czujnik zbliżeniowy zaszyty po ekranem
    że żona nie dała rady z niego korzystać. A dzwoni DUŻO ;-)

  • 6. Data: 2019-12-05 14:52:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 5.12.2019 o 12:03, Kris pisze:

    > Żona planuje zmianę telefonu.
    > wymagania:
    > Cena do 1tys zł
    > -aparat robiący ładne zdjęcia
    > -długo trzymająca bateria
    > -nowy- używki raczej odpadają

    Motorola Moto G7 Power 4/64 GB Android 9 Pie
    ekran 6,2", bateria 5000 mAh. Robi dobre zdjęcia
    a po doinstalowaniu aplikacji GCam MOD - fotki
    super. Przy normalnym użytkowaniu bateria trzyma
    3 dni i dłużej. Dla kobity może być trochę ciężki
    ze względu na baterię, ale tak poza tym jest
    bezkonkurencyjny w swojej klasie, za niecałe 700 zł.

  • 7. Data: 2019-12-05 20:21:40
    Od: p...@g...com

    Myślisz że żona zauważy różnicę.
    Kupi za 500 zł a za rok następny z lepszą baterią i większym RAMem.
    Po co przepłacać?
    Jam mam oleda S7 głównie z powodu always on display

    O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)
    135 EUR dałem za note 8 4/64 więc redmi 6 za 500 PLN to słaby deal. Xiaomi w mi a2
    lite ma symulator aod czyli na czarnym ekranie w trybie uśpienia wyświetla się krótko
    powiadomienie, proteza ale skuteczna. S7 (edge) to już zabytek chyba pie juz dla
    niego zabrakło ? Samsung klęka przed Xiaomi i tyle ;-)

  • 8. Data: 2019-12-05 21:51:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 20:21, p...@g...com pisze:
    > O ile nie jest niewidoma to zauważy ;-)

    DRAMATYZUJESZ. To tylko telefon. Z głową ważącą 27 kg używa się go
    sporadycznie do serfowania. Szkoda życia ;-)

> [...]
    powiadomienie, proteza ale skuteczna. S7 (edge) to już zabytek chyba pie juz dla
    niego zabrakło ? Samsung klęka przed Xiaomi i tyle ;-)

    Galaxy S7 (bez Edge) Nie widzę obecnie powodu go wymieniać. Chyba że
    spierdolą go następnymi aktualizacjami.

    Może i masz rację ale my tu mówimy o normalnych rozmiarach co jeszcze
    potafią zmieścić się w ręce/kieszeni/torebce ;-).
    Syn ma Redmi7 TRAGEDIA ;-)

    PS. Małe OT
    Testuję właśnie Spotify. Wyobraźcie sobie że ta tak popularna podobno
    poważna aplikacja zawiesza się kiedy traci net.
    Nie ma obsługi błędu. komunikatu cokolwiek. Wisi aż do momentu połączenia.

    Co za łajza to pisała? NIE... Nie tylko na jednym urządzeniu testowałem ;-)

  • 9. Data: 2019-12-05 22:29:13
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Kris wrote :
> [...]
    > Lenovo P2 działa na baterii do 2 dni. Zdjęcia tez robi super. Wstępnie
    > zdecydowaliśmy ze kupimy jeszcze jeden P2 no chyba że zaproponujecie coś

    Nie jestem fanatykiem siaomi, ani nie lubię ich nakładki strasznie, ale
    zdecydowanie bym wziął readmi note 8 pro. Tylko cena na razie 1199zł.
    Czasem warto dołożyć do lepszego sprzętu albo poczekać na jakąś
    promocję jeśli za drogo.

  • 10. Data: 2019-12-06 03:45:52
    Temat: Re: Żal dupę ściska (Telefon- jaki polecicie)
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 06.12.2019 o 03:27, ANTI junta EUdSSR pisze:
    > kris wrote
    > ..., a majtki też zminia?

    a chój cię to obchodzi! Dymaj swego psa, gównożerco!

    > Na pantoflarza zdałeś egzamin!

    To... co niby? Mają lać, by jakiemuś mikrocefalowi udowadniać, że jest
    samiec? Mężczyzna, macho, i alfa, kobiety traktuje z *rewerencją*, a nie
    pogardą. Ale takiemu burakowi nie wytłumaczy się różnicy, nie!

    > Piłsudski, wstawaj z grobu i przetrzeb tą PLAGĘ NIEDOJD!

    To Ziuk, socjalista, etatysta, a i *bandyta* spod Bezdan, był plagą, on!

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!