  • 1. Data: 2018-06-11 10:52:43
    Temat: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W najbliższym czasie chcę córce zmienić telefon
    Najbardziej zależny jej na dobrym, aparacie bo sporo zdjeć robi
    No i sporo korzysta z aplikacji, komunikatorów itp. Jak to nastolatki dzisiaj
    Budżet tak 1500zł
    Coś w miare przyzwoitego kupię w tej cenie.
    Nie ma problemu jeśli miałby to być zakup z Chin nawet

  • 2. Data: 2018-06-11 11:52:08
    Temat: Re: Telefon/ smartphone co polecacie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-06-11 o 10:52, Kris pisze:
> [...]
    > Budżet tak 1500zł
    > Coś w miare przyzwoitego kupię w tej cenie.
    > Nie ma problemu jeśli miałby to być zakup z Chin nawet

    Huawei P Smart?
    W przeciwieństwie do żonowego P9 Light Mini w którym aparat jest słaby
    ten młodej z P Smarta sprawuje się bardzo dobrze (dwa obiektywy)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2018-06-11 13:10:45
    Od: kosmos <a...@u...pl>

> [...]
    > Budżet tak 1500zł
    > Coś w miare przyzwoitego kupię w tej cenie.
    > Nie ma problemu jeśli miałby to być zakup z Chin nawet

    Rozważyłbym Samsunga Galaxy S7 (osobiście takiego nabyłem w ubiegłym
    tygodniu) - aparat więcej niż przyzwoity, wydajność też raczej bez
    zarzutów. Jest wodoodporny, i wygląda całkiem ładnie.
    Ale trzeba mieć świadomość, że to już stary model, czyli kończy się
    wsparcie producenta (choć ostatnio ponoć dostał aktualizację Androida do
    8.0 - mój egzemplarz ciągle twierdzi, że nic mu na ten temat nie wiadomo :-)

  • 4. Data: 2018-06-11 13:40:18
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 11.06.2018 o 13:10, kosmos pisze:
    > Rozważyłbym Samsunga Galaxy S7 (osobiście takiego nabyłem w ubiegłym

    też polecam Samsunga

  • 5. Data: 2018-06-11 14:16:21
    Od: p...@g...com

    --W najbliższym czasie chcę córce zmienić telefon. Najbardziej zależny jej na dobrym,
    aparacie bo sporo zdjeć robi. No i sporo korzysta z aplikacji, komunikatorów itp. Jak
    to nastolatki dzisiaj. Budżet tak 1500zł

    pozostaje kwestia prestizu bo na te reklamy z Lewym to tylko rencisci sie nabieraja
    :-) nizej od Huawei to juz chyba tylko Xiaomi mimo ze konkretne modele moga miec
    parametry przewyzszajace S7 ale wez to dziecku wytlumacz

    ps S7 to ostatni model z czytnikiem palucha z przodu nastepca S8 ma juz z tylu
    przeniesienie go na plecy koliduje z funkcja instant on i olewajac tlumaczenia
    marketingu to jest durnota

    http://antyweb.pl/samsung-galaxy-s8-czytnik-linii-pa
    pilarnych/

  • 6. Data: 2018-06-11 14:28:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 14:16:23 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

> [...]
    :-) nizej od Huawei to juz chyba tylko Xiaomi mimo ze konkretne modele moga miec
    parametry przewyzszajace S7 ale wez to dziecku wytlumacz

    Córce marka bez znaczenia- ona ma to chyba po mnie ze logo producenta nie ma żadnego
    znaczenia dla niej
    Sprzęt ma spełniać jej oczekiwania i tyle

> [...]
    przeniesienie go na plecy koliduje z funkcja instant on i olewajac tlumaczenia

    Czytnika lini papilarnych może nie być- i tak nie będzie z tego korzystać. Używała
    jakiś czas telefon z czytnikiem i szybko wyłączyła tą "funkcjonalność" Żona w swoim
    telefonie tez z tego zrezygnowała. PIN do odblokowania ekranu starczy.

  • 7. Data: 2018-06-11 14:39:17
    Od: p...@g...com

    jak styknie Huawei to moze cos takiego: H10

    https://www.amazon.de/Honor-Smartphone-Touch-Display
    -interner-Frontkamera-Phantom-Blau/dp/B07CMXSHGH/ref
    =sr_1_fkmr1_1?ie=UTF8&qid=1528720419&sr=8-1-fkmr1&ke
    ywords=huawei+honor+10&refinements=p_89%3AHonor

    https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_009202601000
    .html?wid=1349303&eo=T7WL7PPVU3SPICL1&utm_source=tt_
    de&aid=171752

  • 8. Data: 2018-06-11 16:06:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 11 Jun 2018 01:52:43 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Najbardziej zależny jej na dobrym, aparacie bo sporo zdjeć robi

    To niech kupi sobie prawdziwy aparat za 1000zł, a za 500zł telefon.
    Jakości zdjęć nic nie pobije.

  • 9. Data: 2018-06-11 16:17:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-11 o 16:06, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 11 Jun 2018 01:52:43 -0700 (PDT), w
    > <f...@g...c
    om>, Kris

    > To niech kupi sobie prawdziwy aparat za 1000zł, a za 500zł telefon.
    > Jakości zdjęć nic nie pobije.

    Lepszy średni aparat w smartfonie, niż dobry w domu.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-06-11 16:33:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Lepszy średni aparat w smartfonie, niż dobry w domu.

    Zdecydowanie ... ale jak komus na zdjeciach zalezy, to nie zostawia
    aparatu w domu :-)

    Tylko ... lustrzanka duza i ciezka, a kompakcik ... ciekawe czy
    zdjecia duzo lepsze robi.
    Pomijajac oczywiscie zoom w obiektywie ...

    J.