  • 1. Data: 2019-11-06 16:54:20
    Temat: Telefon z Mali
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy dziennikarze tak niekumaci, że piszą takie rzeczy?
    Oszustwo ma polegać na płaceniu za odebrane połączenie? Jakim cudem?
    Tu chyba chodzi, że mam oddzwonić. Ale w artykule ani słowa o tym.

    https://www.tvp.info/45214374/uwaga-na-falszywe-pola
    czenia-numer-zaczyna-sie-od-223

    Robert

  • 2. Data: 2019-11-06 17:41:43
    Od: p...@g...com

    Tvp Info śmierdzi :-)
    https://warszawawpigulce.pl/wydaje-sie-ze-to-numer-z
    -warszawy-oddzwonisz-i-stracisz-majatek/

  • 3. Data: 2019-11-07 01:55:17
    Temat: Re: Telefon z Mali
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Czy dziennikarze tak niekumaci, że piszą takie rzeczy?

    TVP kurskiego ?\_(?)_/?

  • 4. Data: 2019-11-07 08:27:36
    Od: m...@i...pl

    Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, ze temat wraca co jakis czas i zawsze Orange
    ostrzega, ale po cichu wspiera naciagaczy i doi swoich gapiowatych klientow. Takie
    sieci jak T-Mobile czy Play pokazują pełny numer z prefiksem międzynarodowym, a
    orange w rozmowach krajowych tylko co jest po +48, wiec znacznie latwiej o
    przeoczenie typu 22/+22.
    Brawo orange!

    MK

  • 5. Data: 2019-11-07 12:34:57
    Temat: Re: Rozmowa telefoniczna z ?ali
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-11-06 o 21:11, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:
    > Robert Wańkowski wrote...
    >
    > A słyszał o tzw. R-rozmowach (po jevvsku:
    > 'reverse charge')?
    > Usłga (cholernie ch'?'jowa) powoli zanika,
    > ze względu drastycznych nadużyć.

    Nie słyszałem. Wskażesz w cenniku? Mam Redbullmobile energy na kartę.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-11-07 16:03:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 listopada 2019 16:54:20 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    > Oszustwo ma polegać na płaceniu za odebrane połączenie? Jakim cudem?
    > Tu chyba chodzi, że mam oddzwonić. Ale w artykule ani słowa o tym.

    Przedwczoraj dwa razy do mnie dzwonili z nr:
    223 77 09 59 63
    223 82 87 11 51
    Jako ze ciekawski jestem to ŚWIADOMIE te rozmowy odebrałem.
    Po ok 3 sek rozłączyli się
    Oddzwaniać nie oddzwaniałem;)

  • 7. Data: 2019-11-07 18:30:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Wańkowski napisał:
> [...]

    >223 77 09 59 63
    >223 82 87 11 51
    >Jako ze ciekawski jestem to ŚWIADOMIE te rozmowy odebrałem.

    "Po odebraniu słychać sygnał rozłączenia rozmowy. Odbierający myśli,
    że to pomyłka, ale rozmowa trwa."

    To teraz czekamy na rachunek :-)

    Ale ale ... CERT Orange Polska ? Ten ?
    https://www.cert.orange.pl/

    To czemu tu nic o tym nie pisza ?

    Ale ale ... jak zwykle dochodzi pytanie o pieniadze ... jak na tym
    zarobic ?
    To jakis malijski sextelefon z wysoka stawką ?

    Czy Mali nie ma z tym nic wspolnego - tylko jakis sprytny operator
    konczy rozmowe w Londynie, NY, czy nawet Warszawie, a pobiera oplate
    za Mali.
    Ale Orange czy Plus powinni chyba korzystac z uslug sprawdzonych
    operatorow, a nie jakis szemranych ?

    J.

  • 8. Data: 2019-11-07 19:38:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 18:33:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > "Po odebraniu słychać sygnał rozłączenia rozmowy. Odbierający myśli,
    > że to pomyłka, ale rozmowa trwa."
    >
    > To teraz czekamy na rachunek :-)

    Rachunek gościa z Mali mnie nie interesuje. Jego tel, jego rachunek.
    Nie znam cenników operatorów z Sierra Leone.
    Wyżej masz dwa nr do niego jesteś ciekawy zadzwoń i zapytaj jaki rachunek dostał za
    nierozłączone połączenie z moim nr.

    W cenniku mojego operatora(a i w innych nie widziałem) nie ma opłat za odebraną
    rozmowę.

    > To czemu tu nic o tym nie pisza ?

    A co mają pisać? Że nie naliczają opłat za odbierane połączenia?

  • 9. Data: 2019-11-07 19:44:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >rachunek dostał za nierozłączone połączenie z moim nr.

    >W cenniku mojego operatora(a i w innych nie widziałem) nie ma opłat

    Za "odebrany SMS" sie zdarzaly.
    To kto wie, co tam kryja czeluscia cennikow :-)

    >A co mają pisać? Że nie naliczają opłat za odbierane połączenia?

    Zeby nie oddzwaniac.

    A tu TVPiS sie powoluje na informacje z CERT Orange, a ten ostatni
    jakos nie chce jej opublikowac ...

    J.

  • 10. Data: 2019-11-08 07:10:33

    Najpierw straszysz a później nie masz nic na poparcie.
    Odhibernowali Cię czy dawno byłeś w Polsce.

    Są tacy na świecie co myślą że u nas się jeździ dorożkami na polu używa
    sierpa a kible są zbiorcze...