  • 1. Data: 2013-01-19 14:52:03
    Temat: Telefon za "30 PLN"
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@W...gmail.com>

    Witam.

    Szukam dla siebie "służbowego" telefonu. 99% czasu spędzi w samochodzie
    podłączony pod zapalniczkę samochodową - także wystarczy, że bateria
    wytrzyma 24h ;) Moje "wymagania":

    - musi mieć bluetooth
    - wygodną klawiatura do pisania sms'ow
    - cena... im mniej tym lepiej :)

    Chyba to wszystko. Czego szukać? Co jest nieśmiertelne? W kieszeni już
    mam Solida B2710... jestem zadowolony. Ale drugiego tak "drogiego"
    aparatu nie potrzebuję. Dual-sim nie wchodzi raczej w grę. "Muszę" być
    dostępny pod dwoma numerami jednocześnie :/

  • 2. Data: 2013-01-19 15:19:34
    Temat: Re: Telefon za "30 PLN"
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.01.2013 14:52, :D@w!d J@$ pisze:
    > "Muszę" być
    > dostępny pod dwoma numerami jednocześnie :/

    a są w tej samej sieci? Zrób przekierowanie z jednego na drugi!

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-19 17:37:03
    Od: "Polakko" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    sa dualsimy ktore sa aktywne jednoczesnie
    nawet gdy gadasz przez linie 1 mozna dodzwonic sie pod linie 2

    Użytkownik ":D@w!d J@$" <x...@W...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:kde8e3$p5a$1@node2.news.atman.pl...

  • 4. Data: 2013-01-19 17:44:15
    Od: ":D@w!d J@$" <x...@W...gmail.com>

    W dniu 19.01.2013 17:37, Polakko pisze:
    > sa dualsimy ktore sa aktywne jednoczesnie
    > nawet gdy gadasz przez linie 1 mozna dodzwonic sie pod linie 2

    Takie z allegro za 10 PLN? Czym się wyróżniają od shitu z allegro za 10 PLN?

  • 5. Data: 2013-01-22 12:12:45
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-01-19 14:52, :D@w!d J@$ pisze:
> [...]
    > aparatu nie potrzebuję. Dual-sim nie wchodzi raczej w grę. "Muszę" być
    > dostępny pod dwoma numerami jednocześnie :/

    Mi jedynie świta Nokia 6210/6310i, ale to będzie troszkę więcej niż
    30PLN. Generalnie te telefony są nieśmiertelne...A nawet wyeksploatowana
    bateria w nich potrzyma sporo ponad 24h...