  • 11. Data: 2017-09-23 13:47:47
    Temat: Re: Telefony z dual sim
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/09/2017 12:02 PM, krzysztofsf wrote:

    > Kup sobie jakis niesmartfon bez ekranu dotykowego z dualsimem, jesli chcesz dzwonic
    i sms-owac z dwoch kart bez korzystania z internetu i innych udogodnien smartfonowych
    - bateria bedzie dzialac dluzej na jednym ladowaniu.

    > Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i
    aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.

    Ostatnio taki kupilem.
    https://www.youtube.com/watch?v=vl_39mcYEaw
    Ale nie dla siebie wiec wiem tylko ze dziala.
    Taniej sie nie da.

    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 12. Data: 2017-09-23 18:02:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 13:02, krzysztofsf pisze:
> [...]
    i sms-owac z dwoch kart bez korzystania z internetu i innych udogodnien smartfonowych
    - bateria bedzie dzialac dluzej na jednym ladowaniu.
    Mam w domu nawet dotykowy (dual sim) nie smartfon, tzn. ogólnie mam parę
    telefonów, ale przyzwyczaiłam się do androida. Samsung z androidem,
    którego używam to nie dual sim niestety.
    Te telefony pod linkami mają przecież androida
    > Jesli potrzebujesz smartfona, chcesz korzystac z internetu, przegladarek i
    aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
    Jak to nie mają? Przecież to smartfony.
    kat. 1120495
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-g
    o-.bhtml

    smartfon myPhone GO!
    Wyświetlacz 4,5 cala, 960 x 540 pikseli
    Procesor MediaTek MT6580M, czterordzeniowy 1,3 GHz
    System operacyjny Android 6 Marshmallow
    Pamięć RAM 1 GB
    Pamięć wbudowana 8 GB
    Aparat foto 5 Mpix
    Komunikacja Wi-Fi, Bluetooth 4.0, USB, słuchawkowe
    Pojemność baterii 1900 m

    Ten drugi
    https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bh
    tml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim

    smartfon ASUS ZenFone Go ZB452KG
    Wyświetlacz 4,5 cala, 854 x 480 pikseli
    Procesor Qualcomm Snapdragon 200 MSM8212, czterordzeniowy 1,2 GHz
    System operacyjny Android 5.1 Lollipop
    Pojemność baterii 2070 mAh

    --
    animka

  • 13. Data: 2017-09-23 18:06:08
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 03:22, RadoslawF pisze:
> [...]
    KdovD_BwE&gcl

    > To sprawdź po wysłaniu, już się nie otworzą.
    > Pierwszy ma za mało RAMu i za mała baterię, drugiego nie sprawdzałem
    > bo trzeba by linka z trzech kawałków sklejać. Szkoda mojego czasu
    > na poprawianie cudzego nieuctwa.
    >

    > Pozdrawiam
    Coś sobie naknociłeś w swoim Thunderbirdzie, albo linkiem manipulowałeś
    cwaniaczku nieuczku.
    Też korzystam z Thunderbird'a.

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-09-23 18:09:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-23 o 13:47, 2late pisze:

    > Ostatnio taki kupilem.
    > https://www.youtube.com/watch?v=vl_39mcYEaw
    > Ale nie dla siebie wiec wiem tylko ze dziala.
    > Taniej sie nie da.
    >
    > Pozdrawiam
    Taki to ja miałam wiele, wiele lat temu. Potem z wysuwaną klawiaturą
    itd.itd.

    --
    animka

  • 15. Data: 2017-09-23 21:43:06
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > smartfon ASUS ZenFone Go ZB452KG

    wpisz nazwę tego telefonu i "antutu". To taki test. nie najlepszy, ale
    też nie najgorszy. teraz odrobiłem zadanie domowe za Ciebie. ten telefon
    ma 21 tyś punktów. to tyle ile samsung galaxy s3 . S TRZY napisałem. nie
    najowszy s7, albo juzjest 8, tylko trzy. Dlatego na tej grupie, nikt Ci
    (uczciwie) nie pomoże. To mniej więcej jakbyś chciała jeździć do pracy
    rowerem, i pytała czy lepszy będzie wigry bez hamulców czy jubilat bez
    kierownicy. OStatnio był tutuaj dobrze oceniany xiaomi note 4 czy cos
    takiego. w nieokrojonej wersji ma 65 tyś w antutu i działa całkiem
    przyjemnie. 750zł w proline

    ToMasz

  • 16. Data: 2017-09-23 23:24:59
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/09/2017 05:09 PM, Animka wrote:

    > Taki to ja miałam wiele, wiele lat temu. Potem z wysuwaną klawiaturą itd.itd.

    No i co, dual sim źle działał?

  • 17. Data: 2017-09-23 23:32:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 września 2017 18:03:05 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    aplikacji - te ktore znalazlas nie nadaja sie do tego.
    > Jak to nie mają? Przecież to smartfony.

    Mozna tu wykorzystac okreslenie ze sprzedazy gier komputerowych.

    Na obecne wymagania oprogramowania/konfiguraccja sprzetowa, Twoje wynalazki mozna
    okreslic jako "demo".
    Jesli nie bedziesz korzystac z funkcji smartfonowych, wzglednie wlaczysz przegladarke
    czy apke pogody raz w miesiacu, to bedziesz twierdzila, ze to calkiem fajny sprzet.
    Jesli zaczniesz korzystac...to po jakims czasie zostawisz na scianie i ponownie
    wydasz pieniadze kupujac cos mocniejszego i z bateria umoizliwiajaca dluzej niz dwie
    godziny intensywnijszego korzystania.

    te telefony sa zbudowane z przestarzalych komponentow polaczonych z najslabszymi
    niskobudzetowymi, wielkosc pamieci stalej przaktycznie umiemozliwia zainstalowanie
    wiecej niz kilku aplikacji a slaby procesor i malo ramu gwarantuje ich powolne
    dzialanie. na szczescie male baterie zapewniaja krotki czas denerwowania sie powolnym
    sprzetem. Jak uruuchomisz w sklepie, na golym oprogramowaniu produucenta, moze Ci sie
    wydawc, ze gadalem bzduury. Ale z miesiac korzystania i przyznasz mi racje, gdy
    sprzet spowolni, zacznie sie zapychac.

    Pytasz sie o opinie, to ja dostajesz. Watpie, zeby ktokolwiek chcial Cie utwierdzic w
    Twoim wyborze.

  • 18. Data: 2017-09-23 23:43:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 września 2017 08:10:46 UTC+2 użytkownik h...@g...com napisał:

    > Ile kasy masz przeznaczone?

    I moze jeszcze uzupelnie - Co Animko planujesz robic z pomoca tego smartfona?
    Bo jesli cchodzi tylko np. o wygodniejsza dotykowa klawiature, ktora wygodniej pisze
    sie sms i wygodne przegladanie kontaktow na duuzym ekranie, to te fony moga
    wystarczyc.

  • 19. Data: 2017-09-24 00:18:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.09.2017 o 18:02, Animka pisze:
    /.../
> [...]
    >
    > Ten drugi
    > https://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bh
    tml?keyword=asus%20zenfone%20go%20dual%20sim

    Powiem Ci krótko: kolektyw robi Cię w wała.
    Obecnie używam Alcatela z 1GB RAM i 8 pamięci. Brakuje pamięci, bo część
    zajmuje system a resztę aplikacje Google, które puchną po aktualizacjach
    niemiłosiernie. I pamięć podręczna puchnie potwornie. Twitter trzyma
    hasło w 300 megach chyba. Wywaliłem.

    Szukaj telefonu z 16 GB pamięci i miejscem na karte i tam coś uruchomisz.

    1 GB + 8 GB działa dobrze pod Windows 10 Mobile, który jest porzucony.

    Jeśli telefon działa jako telefon czyli ma dobry głośnik, mikrofon itp
    to 2+16 i jakoś podziała.

  • 20. Data: 2017-09-24 00:20:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.09.2017 o 18:02, Animka pisze:
    > W dniu 2017-09-23 o 13:02, krzysztofsf pisze:
    /.../
    Spróbuj ten:
    https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/myphone-p
    rime-plus-zloty.bhtml