  • 1. Data: 2019-01-28 21:37:26
    Temat: Telefunken Selfie TS2 - druga karta
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Telefunken Selfie TS2, podobno dual SIM.
    Tylko gdzie jest slot na tę drugą kartę? A w zasadzie na
    pierwszą bo tę która włożyłem po lewej stronie u góry traktuje
    jako SIM2. Instrukcji nie mam.

    Arek

  • 2. Data: 2019-01-30 16:23:20
    Temat: Re: Telefunken Selfie TS2 - druga karta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 22:37, Arek pisze:
    > Telefunken Selfie TS2, podobno dual SIM.
    > Tylko gdzie jest slot na tę drugą kartę? A w zasadzie na
    > pierwszą bo tę która włożyłem po lewej stronie u góry traktuje
    > jako SIM2. Instrukcji nie mam.

    Pewnie jeden nad drugim.
    Przełóż sim na dół to będziesz miał SIM 1.

    --
    animka

  • 3. Data: 2019-02-19 22:44:28
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Animka napisał(a) w wiadomości: ...

    >Pewnie jeden nad drugim.
    >Przełóż sim na dół to będziesz miał SIM 1.

    Szybki jestem, no nie?
    Znalazłem - slot na środku okazał się być na drugi SIM, tylko trzeba było
    wpaść na to, że kartę wkłada się szerszym bokiem...
    Jest dual SIM - pokazywał 2 zasięgi. Jeden jako "3G" drugi "E" (może edge?).
    Po zielonej słuchawce pyta się z której karty dzwonić.
    Tylko nie wiem z której karty będzie hot spot, bo nie doszedłem czy gdzieś
    się to ustawia?

    Arek

  • 4. Data: 2019-02-20 09:09:50

    Tue, 19 Feb 2019 22:44:28 +0100, w <q4hte0$iad$1@node1.news.atman.pl>, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał(-a):

    > Tylko nie wiem z której karty będzie hot spot, bo nie doszedłem czy gdzieś
    > się to ustawia?

    Z tej, którą masz ustawioną do transmisji mobilnej.