  • 1. Data: 2019-01-28 21:37:26
    Temat: Telefunken Selfie TS2 - druga karta
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Telefunken Selfie TS2, podobno dual SIM.
    Tylko gdzie jest slot na tę drugą kartę? A w zasadzie na
    pierwszą bo tę która włożyłem po lewej stronie u góry traktuje
    jako SIM2. Instrukcji nie mam.

    Arek

  • 2. Data: 2019-01-30 16:23:20
    Temat: Re: Telefunken Selfie TS2 - druga karta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-28 o 22:37, Arek pisze:
    > Telefunken Selfie TS2, podobno dual SIM.
    > Tylko gdzie jest slot na tę drugą kartę? A w zasadzie na
    > pierwszą bo tę która włożyłem po lewej stronie u góry traktuje
    > jako SIM2. Instrukcji nie mam.

    Pewnie jeden nad drugim.
    Przełóż sim na dół to będziesz miał SIM 1.

    --
    animka

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: