  • 1. Data: 2016-08-12 10:49:34
    Temat: Telewizja na kartę
    Od: Marek <s...@w...pl>

    Sprubuj wyłączyć zasilanie i ponownie włącz.Kolega miał tak samo.Był w
    punkcie obsługi i tak zrobili.Zadziałało.

  • 2. Data: 2016-08-12 13:10:22
    Temat: Re: Telewizja na kartę
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-12 10:49, Marek wrote:
    > Sprubuj wyłączyć zasilanie i ponownie włącz.Kolega miał tak samo.Był w
    > punkcie obsługi i tak zrobili.Zadziałało.

    to trobiłem od samego początku :)

    Ale sprawa się rozwiązała sama - przeszukałem raz jeszcze wszystkie
    kanały i okazało się, TVN przeniesiono na inną częstotliwość :)
    - na razie działa jak dzialalo wczesniej - do konca pazdziernika mam
    czas na podjecie decyzji