  • 1. Data: 2016-08-10 10:23:27
    Temat: Telewizja na kartę (TVN) - zakodowało mi kanały
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    czy korzysta tu ktoś z usługi TNK i może potwerdzić, że od sierpnia ma
    zakodowany kanał TVN ?

    Przed urlopem, w lipcu wszystko działało OK, po przyjeździe (czyli w
    sierpniu) wszystko niby nadal działa, ale na dwóch (tylko dwóch, jak na
    razie zauważyłem), tj. TVN i TVS pojawia się permanentny napis "Kanał
    zakodowany").

    Odbiornik SAT w miarę nowy (zeszłoroczny model), więc wszystkie spełnia
    wymagania współczesnych nadawców.

  • 2. Data: 2016-08-10 10:51:14
    Temat: Re: Telewizja na kartę (TVN) - zakodowało mi kanały
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 10:23, AL pisze:
    > czy korzysta tu ktoś z usługi TNK i może potwerdzić, że od sierpnia ma
    > zakodowany kanał TVN ?

    dot. tnk czy tnk hd?

  • 3. Data: 2016-08-10 11:08:12
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 10:51, pawell32 wrote:

    > dot. tnk czy tnk hd?

    wydaje mi się, że HD (tzn odbieram kanały HD jeśli o to chodzi) - w
    opisie programów pojawia się HD.

    No chyba, że moja karta jakaś jest stara (mam ją od ok 5 lat) - czy
    jest to możliwe, że to jest przyczyną?
    Nie jestem teraz w domu, więc nie zajrzę w jej opis czy TNK czy TNK HD.

  • 4. Data: 2016-08-10 12:26:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2016-08-10 o 11:08, AL pisze:

> [...]
    > jest to możliwe, że to jest przyczyną?
    > Nie jestem teraz w domu, więc nie zajrzę w jej opis czy TNK czy TNK HD.

    opisy możesz mieć, ale karty były różne do TnK i hd.
    te do TnK były małe jak karta sim i ostatnio paru znajomym
    poznikały niektóre kanały, ale że za dwa miechy wyłączają je całkiem
    to tematem już się nie zajmowałem.
    przełączyłem na dvb-t.

  • 5. Data: 2016-08-10 13:10:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 12:26, pawell32 wrote:

> [...]
    > te do TnK były małe jak karta sim i ostatnio paru znajomym
    > poznikały niektóre kanały, ale że za dwa miechy wyłączają je całkiem

    kartę do TNK mam wielkości karty kredytowej

    a tuner to dokładnie ten (od ponad roku):
    http://www.expert-tvsat.com/Cryptobox_CR_650_HD_IPTV
    -185.html

    Zastanawia mnie czy nie przeniesiono TVN i TVS na jakiś inny transponder
    (nie znalazłem żadnej informacji na ten temat) - reszta kanałów działa
    bez problemu, jak działała wcześniej.

  • 6. Data: 2016-08-10 16:31:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 12:26, pawell32 wrote:

> [...]
    > te do TnK były małe jak karta sim i ostatnio paru znajomym
    > poznikały niektóre kanały, ale że za dwa miechy wyłączają je całkiem

    OK, już rozumiem - TNK SD to poprzednia oferta (i taką być może mam),
    natomiast TNK HD to nowa, promowana obecnie platforma.

    Stąd moje pytanie:
    - czy TNK HD *zawsze* jest parowane z odbiornikiem dostarczanym przez nc+ ?
    Czyli co, nie mogę mieć własnego odbiornika?

    Wg strony:
    http://www.skymedia.pl/5-tnk-telewizja-na-karte/

    niestety strona rodzima TNK jest strasznie uboga w jakiekolwiek informacje.
    http://telewizjanakarte.pl/tnk

  • 7. Data: 2016-08-10 16:41:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2016 o 16:31, AL pisze:

    > OK, już rozumiem - TNK SD to poprzednia oferta (i taką być może mam),
    > natomiast TNK HD to nowa, promowana obecnie platforma.

    Wątpię, Tnk HD też już ma wiele lat.
    Promowane teraz to jest NC+ na kartę.

    Może masz Tnk HD i wyłączono Ci kanały SD, a w zamian włączono TE SAME
    kanały ale w hd.
    Poszukaj po prostu od nowa kanałów.

  • 8. Data: 2016-08-10 17:02:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 16:41, Cavallino wrote:

    > Wątpię, Tnk HD też już ma wiele lat.
    > Promowane teraz to jest NC+ na kartę.
    >
    > Może masz Tnk HD i wyłączono Ci kanały SD, a w zamian włączono TE SAME
    > kanały ale w hd.
    > Poszukaj po prostu od nowa kanałów.

    znalazłem taki formuarz na przejście na Smart HD+

    "W każdym momencie posiadacz karty telewizja na kartę SD może dokonać
    migracji do usługi SMART HD+, która nie jest ograniczona w czasie
    fukcjonowania"
    https://ncplus.pl/sklep/promocje/smarthd/zamow

    (to ma być dla userów SD z własnymi dekoderami i bez umowy na podobnych
    zasadach haj poprzednio)

    ale nigdzie nie podano jakie tam w tym Smart HD+ są kanały (lub nie
    umiem znaleźć).

    Dla SD wg ustawień są jak niżej i wg nich właśnie zniknęła pozycja 16:
    TVN (SD) na częst. 11393.
    https://ncplus.pl/sklep/dokumenty/jednostronne/smart
    hd/Rozklad-kanalow-z-oferty-smart-HD-16-09-2013.pdf
    Ale wg tej tabeli nie widzę odpowiednika HD (dla TVNu).

    p.s.
    obecnie nie mam aktywnej oplaty (bo w wakacje nie spedzam czasu przez
    TV), wiec korzystam tylko z kanałów dostępnych w TNK bezpłatnie.

  • 9. Data: 2016-08-10 17:04:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-10 17:02, AL wrote:
    (...)

> [...]
    hd/Rozklad-kanalow-z-oferty-smart-HD-16-09-2013.pdf

    > Ale wg tej tabeli nie widzę odpowiednika HD (dla TVNu).

    sorry - ślepy jestem: TVN HD jest na pierwszej pozycji :)

  • 10. Data: 2016-08-10 17:25:50

    W dniu 2016-08-10 o 17:04, AL pisze:
    > sorry - ślepy jestem: TVN HD jest na pierwszej pozycji :)

    Z tego co pamiętam bo przechodziłem kiedyś z SD na HD to straciłem przez
    to możliwość oglądania kanałów niekodowanych do końca świata ;-) bez
    opłaty. Ale pewnie mają bajzel w systemie.
    Trzeba dzwonić. Kiedyś nawet dało się tam pogadać z kompetentnym
    konsultantem.
    Trzeba znać numer karty.