  • 1. Data: 2014-12-18 07:01:36
    Temat: Telewizory kineskopowe
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Czy jakas firma robi jeszcze kineskopowe TV?
    Nie toleruje sztucznego, przeostrzonego obrazu z LCD-kow i innych
    plazm-srazm (tak, te najdrozsze tez przyprawiaja mnie o oczoplas) i chetnie
    zabezpieczylbym sie na tym odcinku, bo moj Thompson ma juz ponad 20 lat.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-12-18 09:01:15
    Temat: Re: Telewizory kineskopowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 07:01:36 +0100, Maciek napisał(a):
> [...]
    > zabezpieczylbym sie na tym odcinku, bo moj Thompson ma juz ponad 20 lat.

    Komis, lombard, allegro, monitory komputerowe ?

    TV z kineskopem nie robi juz chyba nikt. Nawet jak robi, to proporcje
    nie te. Wkrotce moga przestac robic dekodery do naziemnej.

    J.

  • 3. Data: 2014-12-18 10:05:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-12-18 09:01, J.F. pisze:

    > Komis, lombard, allegro, monitory komputerowe ?
    >
    > TV z kineskopem nie robi juz chyba nikt. Nawet jak robi, to proporcje
    > nie te. Wkrotce moga przestac robic dekodery do naziemnej.

    Dlaczego proporcje nie te?

    Kilka lat temu robiłem coś przy WiFi w Żyrardowie, i OIDP robili TV
    kineskopowe panoramiczne, chyba w HD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2014-12-18 10:42:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, December 18, 2014, 10:05:53 AM, you wrote:

    > Dlaczego proporcje nie te?
    > Kilka lat temu robiłem coś przy WiFi w Żyrardowie, i OIDP robili TV
    > kineskopowe panoramiczne, chyba w HD.

    SD.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-12-18 11:00:46
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 10:42:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > SD.

    Niepotrzebne mi HD. Wiesz moze, czy robia tam jeszcze te TV? Strona sklepu
    nie dziala.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-12-18 11:25:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Dec 2014 11:00:46 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Niepotrzebne mi HD. Wiesz moze, czy robia tam jeszcze te TV? Strona
    sklepu
    > nie dziala.

    Ale zdajesz sobie sprawe, że na własne życzenie kierujesz się w ślepą
    uliczkę? Za jakiś czas ciężko będzie o kontent kompatybilny z
    klasycznym tv (format, sposób nadawania, itp.)?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2014-12-18 11:30:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 11:25:58 +0100, Marek napisał(a):

    > Ale zdajesz sobie sprawe, że na własne życzenie kierujesz się w ślepą
    > uliczkę? Za jakiś czas ciężko będzie o kontent kompatybilny z
    > klasycznym tv (format, sposób nadawania, itp.)?

    Ja nie ogladam telewizji, nawet nie mam sygnalu w domu. Potrzebuje TV do
    podlaczenia do wideo.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2014-12-18 11:46:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Dec 2014 11:30:34 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Ja nie ogladam telewizji, nawet nie mam sygnalu w domu. Potrzebuje
    TV do
    > podlaczenia do wideo.

    No ale co, taśmy z lat 80-90 będziesz w kółko oglądał? :-)
    BTW "taśmociągi" są jeszcze w powszechnej sprzedaży?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-12-18 12:07:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Dec 2014 11:46:50 +0100, Marek napisał(a):

    > No ale co, taśmy z lat 80-90 będziesz w kółko oglądał? :-)
    > BTW "taśmociągi" są jeszcze w powszechnej sprzedaży?

    Moze i sa, ja "widełem" nazywam stacjonarna nagrywarke hdd/dvd ;)
    A co mam ogladac, jak nie kino od poczatku powstania do lat 90, no moze
    poczatku 2000? Pozniejsze strawne produkcje mozna policzyc na palcach, a na
    nieliczne godne obejrzenia nowosci chodze do kina.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2014-12-18 13:12:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

> [...]
    > plazm-srazm (tak, te najdrozsze tez przyprawiaja mnie o oczoplas)
    > i chetnie zabezpieczylbym sie na tym odcinku, bo moj Thompson ma

    Kiedyś w drzwiach do łazienki miałem szybę tłoczoną w takie drobne
    prążki. Podglądać kąpiących sią przez to nie dało, ale przyłożoną
    do szyby rękę wiać było w taki trochę telewizyjny pasiasty sposób,
    choć jednak ze szczegółami. Te prążki były pionowo, ale gdyby tak
    u szkalarza obstalować taką szybę na wymiar telewizora, to fachowiec
    poradzi sobie i z poziomymi. Takie filtry telewizyjne, to mają
    długą tradycję. Jak się pojawiła telewizja kolorowa, to ludzie też
    zakładali na ekran różne szkiełka -- "bo kolor potrafi wzrok wyjeść".

    Drugie rozwiązanie, to doustne środki powodujące nieco nieostre
    widzenie. One mają jeszcze taką zaletę, że po nich człowiek przestaje
    dostrzegać także inne problemy, nawet te nie mniejszej wagi.

    Jarek

    --
    Ty kąpiesz się nie dla mnie w pieszczocie pian,
    nie dla mnie już przy wannie odkręcasz kran,