  • 1. Data: 2014-09-22 04:12:58
    Temat: Temat nieeloktroniczny
    Od: s...@g...com

    Weźcie mi Koledzy coś podpowiedzcie... Moja skrzynia pocztowa jest masakrycznie
    zasrywana spamem. Zaznaczanie tego i owego oferenta co mi proponuje Pierdyljon $ w
    godzinę, i wrzucenie go do szamba też nic nie daje.

    Nowe konto założyć, czy co ??!!

    Mniej więcej 100+ pierdli/dzień dostaję

  • 2. Data: 2014-09-22 05:05:44
    Temat: Re: Temat nieeloktroniczny
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 21 Sep 2014 19:12:58 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    zasrywana spamem. Zaznaczanie tego i owego oferenta co mi proponuje Pierdyljon $ w
    godzinę, i wrzucenie go do szamba też nic nie daje.

    A nie mozesz pisac postow tak zeby byly do czytania?

    A czego i pod czym uzywasz do czytania poczty?...

    A.L.

  • 3. Data: 2014-09-22 07:54:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2014 19:12:58 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Nowe konto założyć, czy co ??!!

    Ja dostaję nie więcej jak 10-20 na dzień a konto mam od lat. Szanuj swoje
    konto i nie obwieszczaj go gdzie popadnie, to spam z czasem zmaleje. A do
    poczty używaj klienta mailowego z Opery 12.16 lub 12.17. Ma zarządzanie
    spamem (i nie tylko) całkiem do rzeczy. IMO nie ma lepszego mailera.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-09-22 09:59:29
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

> [...]
    > poczty używaj klienta mailowego z Opery 12.16 lub 12.17. Ma zarządzanie
    > spamem (i nie tylko) całkiem do rzeczy. IMO nie ma lepszego mailera.

    Używam Thunderbirda. Po krótkim czasie nauczania go co dla mnie jest
    spamem bardzo dobrze sortuje. Mam sporadyczne przypadki złej
    klasyfikacji - może jedna na 300 wiadomości wpada do spamu zamiast do
    odbiorczej - najczęściej przy nowej rejestracji. Od czasu do czasu rzut
    oka na folder spam, czy aby na pewno tam same plewy, i wszystko siup do
    kosza dwoma klikami. Prawdziwy adres e-mail podaję tu na grupie i
    normalnie używam jako konto podstawowe.

    --
    Michał

  • 5. Data: 2014-09-22 10:13:38
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 04:12:58 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
> [...]
    zasrywana spamem. Zaznaczanie tego i owego oferenta co mi proponuje Pierdyljon $ w
    godzinę, i wrzucenie go do szamba też nic nie daje.

    Do śmieciowych zastosowań załóż śmieciową skrzynkę. Na skrzynkę googla od jej
    założenia wszedłem dwa razy. Nie spodziewam się na niej żadnej ważnej wiadomości. Ma
    umożliwiać pisanie na grupy.

  • 6. Data: 2014-09-22 11:45:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam konta na o2 pl, dziennie mam może z 10 postów spamu...

  • 7. Data: 2014-09-22 12:10:42
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 22 września 2014 05:05:44 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:

    > A nie mozesz pisac postow tak zeby byly do czytania?

    Jak widać odczytałeś, więc nie wiem o co Ci chodzi.

    > A czego i pod czym uzywasz do czytania poczty?...

    Firefox 32.0.2. Poczta o2.pl

  • 8. Data: 2014-09-22 12:43:24
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > oka na folder spam, czy aby na pewno tam same plewy, i wszystko siup do
    > kosza dwoma klikami. Prawdziwy adres e-mail podaję tu na grupie i

    A tak przy okazji - też używam Thb. Filtruje bardzo dobrze, ale od czasu
    do czasu jakiś śmieć zostaje w głównym folderze. Zaznaczam go jako spam
    i... nic się nie dzieje. Czy można go jakoś zmusić, by automatycznie
    przenosił do spamu? Kiedyś dawno temu któraś z wersji tak robiła, a
    teraz nie potrafię tego wymusić.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2014-09-22 12:57:17
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On Mon, 22 Sep 2014 03:10:42 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:
    > Firefox 32.0.2. Poczta o2.pl

    IMO o2 ma bardzo dobre filtry antyspamowe. Mam tam jeszcze wykupioną
    za 10zł/rok usługę blokowania ich własnego spamu i jest OK. Folder
    spam jest zapchany, natomiast do inboksa trafiają ze 2-3 niechciane
    mejle na tydzień.

  • 10. Data: 2014-09-22 13:17:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nowe konto założyć, czy co ??!!

    Konto w Google, Thunderbird od kilku lat, spam znam z opowiesci i z
    dawnych czasow z kont, ktorych nazw juz nie pamietam. Pewnie jakas
    interia byla, czy inne darmowe. No chyba, ze ze wzgledu na wiek i stan
    cywilny przestali mi proponowac enlarge penis;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa