  • 1. Data: 2019-07-16 11:50:57
    Temat: Termet ECOCONDENS GOLD PLUS 25
    Od: Kris <k...@g...com>

    Lokalny instalator polecił mi ten kocioł.
    Uzytkownik w sąsiedniej dyskusji polecał ACV ale tu nie mam autoryzowanego serwisanta
    Gościu który polecił mi tego termeta na moją uwagę że 25kW to chyba za duża moc
    stwierdzi że te kotły można modulować od 3kW
    Przypomnę warunki w jakich by ew pracował:
    Spierdzielona instalacja bo ja się wtedy nie znałem a instalatorzy zaproponowali
    zamiast podłogówki po całości układ mieszany(podłogówka+ grzejniki) ale jest jak jest
    i trzeba tą żabę żreć.
    Dom dwukondygnacyjny, na dole podłogówka, na górze w łazience podłogówka w
    sypialniach grzejniki. Zasobnik CWU, instalacja otwarta(ale nie problem zrobić
    zamknięta bop przeca wystarczy naczynko zdjąć i rurę zaślepić.
    Na dole oprócz podłogówki w salonie tez są powieszone dwa grzejniki lecz póki co
    służą za dekoracje bo nie było potrzeby ich używać bo sama podłogówka dawała radę
    25kw to moim zdaniem dwa razy za dużo na mój dom ale trzeba uwzględnić zapas mocy na
    CWU
    Miał ktoś styczność z tym termetem i może coś złego lub dobrego powiedzieć?
    Gościu z którym gadałem twierdzi ze kilkanaście już ich zamontował i problemów nie
    miewa. Ale może tylko tak twierdzi;)