  • 1. Data: 2023-12-15 00:27:24
    Temat: Terminy wymiany praw jazdy
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    Witam

    Szukam informacji dotyczących terminów wymiany
    bezterminowych praw jazdy.
    Szukałam w Internecie, ale wszędzie pojawia się tylko
    informacja, że prawo jazdy wydane przed 18 maja 2013 r.
    trzeba wymienić w latach 2028-2033.
    A dokładnie: KTÓRE - KIEDY?
    Nie znalazłam tego ani w Ustawie z 5 stycznia 2011 r,
    z aktualizacją w roku bieżącym, ani w obowiązującym
    Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.

    Pytam, bo ostatnio w niektórych doniesieniach powtarza
    się informacja, że jakieś prawa jazdy trzeba będzie
    wymienić już w przyszłym roku. KTÓRE?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2023-12-17 05:05:56
    Temat: Re: Terminy wymiany praw jazdy
    Od: xtf <x...@x...libre>

    W dniu 15.12.2023 o 00:27, Ewa pisze:
> [...]
    > Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.
    >
    > Pytam, bo ostatnio w niektórych doniesieniach powtarza
    > się informacja, że jakieś prawa jazdy trzeba będzie

    bezterminowe do 31.12.2033, przy czym wymiana będzie dotyczyć samego
    blankietu, a nie odnowienia uprawnień (poprzez wykonanie badań lekarskich).