  • 1. Data: 2017-12-03 12:10:57
    Temat: Tesla - 120 tys. km i 24 x serwis.
    Od: j...@i...pl

    https://testhub.pl/tesla-model-x-120-000-km-24-razy-
    serwisie/

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2017-12-03 13:13:31
    Temat: Re: Tesla - 120 tys. km i 24 x serwis.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > https://testhub.pl/tesla-model-x-120-000-km-24-razy-
    serwisie/

    Te drzwi w tym aucie jakieś takie pojebane, że jak ktoś ma mały niski garaż
    to ich nie otworzy...

    Endriu

  • 3. Data: 2017-12-03 19:05:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-12-03 o 13:13, Endriu pisze:
    serwisie/

    > Te drzwi w tym aucie jakieś takie pojebane, że jak ktoś ma mały niski
> [...]

    To raczej ma garaż poj...

  • 4. Data: 2017-12-03 19:32:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 3 Dec 2017 19:05:17 +0100, t-1

    > To raczej ma garaż poj...

    Podziemne garaże zazwyczaj są takie "poj...".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2017-12-04 08:07:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-03 o 12:10, j...@i...pl pisze:

    > https://testhub.pl/tesla-model-x-120-000-km-24-razy-
    serwisie/

    Za to jedno mu działa bezawaryjnie: wyświetlanie napisu "Car need
    service" :-)

    T.

  • 6. Data: 2017-12-04 12:22:52
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-12-03 o 12:10, j...@i...pl pisze:

    > https://testhub.pl/tesla-model-x-120-000-km-24-razy-
    serwisie/

    U złego mechanika robił pewnie ;)

  • 7. Data: 2017-12-06 08:36:51
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > https://testhub.pl/tesla-model-x-120-000-km-24-razy-
    serwisie/

    Zeby nie otwierac kolejnego watku... Jaka jest najbardziej ekonomiczna
    predkosc dla Tesli S? Bo silnik elektryczny to chyba ma taki sam moment w
    calej skali obrotow. Czyli wynikaloby ze im wolniej jedzie tym mniejsze
    opory powietrza i tym ekonomiczniej (w sensie zuzywanego pradu).
    Tak pisze bo wczoraj na A4 wyczailem Tesle S turlająca sie z 70km/h
    rozgrzewajaca tirowców do bialosci (bo od Wrocka do Legnicy jest zakaz
    wyprzedzania dla tirów)... Pewnie tak sie turlala, zeby dojechac do
    superchargera kolo Kostomlotow :)

    --
    Pzdr

  • 8. Data: 2017-12-06 18:32:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.12.2017 o 08:36, miumiu pisze:
> [...]
    > calej skali obrotow. Czyli wynikaloby ze im wolniej jedzie tym mniejsze
    > opory powietrza i tym ekonomiczniej (w sensie zuzywanego pradu).

    Z tego wykresu -
    https://www.extremetech.com/extreme/196607-what-is-t
    he-real-range-of-an-electric-car-tesla-helps-us-find
    -the-answer
    - wynika że tak właśnie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2017-12-06 18:51:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >zakaz wyprzedzania dla tirów)... Pewnie tak sie turlala, zeby
    >dojechac do superchargera kolo Kostomlotow :)

    Aczkolwiek kiedys i ja zwalnialem benzyniakiem w Niemczech blisko
    polskiej granicy, bo po co tankowac duzo drozej ?
    A tu wskazowka blisko zera.

    Tylko ze ja zwalnialem do 150, 130, no moze i 120 sie zdarzylo :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-12-06 21:10:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Dec 2017 18:51:29 +0100, J.F.

    > Tylko ze ja zwalnialem do 150, 130, no moze i 120 sie zdarzylo :-)

    Z tą różnicą, że stacje masz co chwilę,
    a nie jak ładowarki w naszym ciemnogrodzie.

    --
    Pozdor
    Myjk