  • 1. Data: 2016-04-21 13:26:28
    Temat: Tesla Model X ma problemy z jakością
    Od: z <...@...pl>

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Tesla-Model-X-ma-p
    roblemy-z-jakoscia,wid,18280766,wiadomosc.html?ticai
    d=116df5
    Sorry Pszemol :-)

  • 2. Data: 2016-04-21 14:57:49
    Temat: Re: Tesla Model X ma problemy z jakością
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 21.04.2016 o 13:26, z pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Tesla-Model-X-ma-p
    roblemy-z-jakoscia,wid,18280766,wiadomosc.html?ticai
    d=116df5

    > Sorry Pszemol :-)

    A ty wczoraj się urodziłeś?
    Wymień jedną markę samochodów, która nie ma problemów z jakością.

    --
    Kaczin

  • 3. Data: 2016-04-21 15:55:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup
    roblemy-z-jakoscia,wid,18280766,wiadomosc.html?ticai
    d=116df5

    >A ty wczoraj się urodziłeś?
    >Wymień jedną markę samochodów, która nie ma problemów z jakością.

    Nie tylko samochodow
    http://www.fakt.pl/zakupy/niemcy-bija-europejskie-re
    kordy-pod-wzgledem-ilosci-produkowanych-bubli,artyku
    ly,626642.html

    Tak to jest, jak sie zatrudnia Wlochow, Polakow, Rosjan i Turkow :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-04-21 20:11:06
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-04-21 o 13:26, z pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Tesla-Model-X-ma-p
    roblemy-z-jakoscia,wid,18280766,wiadomosc.html?ticai
    d=116df5

    Szymon Jasina to geniuszem translacji na pewno nie jest. Zaciekawiła
    mnie owa "rdza na oparciach foteli" - w oryginale jest "rust on the rear
    seat brackets". Nawet tłumacz googla sobie dał radę lepiej...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2016-04-21 21:53:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 14:57, Kaczin pisze:
    roblemy-z-jakoscia,wid,18280766,wiadomosc.html?ticai
    d=116df5

    > A ty wczoraj się urodziłeś?
    > Wymień jedną markę samochodów, która nie ma problemów z jakością.

    Wymień markę i model który w takiej cenie ma ich tyle co nowa
    tesla.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-04-22 00:21:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-21 o 14:57, Kaczin pisze:
    > Wymień jedną markę samochodów, która nie ma problemów z jakością.

    Bo widzę jak pewne osoby ;-) usiłują wykreować kult nowej innowacyjnej,
    przyszłościowej, jedynie słusznej marki dla snobów za grubą kasę. Będzie
    nowa sekta jak nic :-)

    Ale nic to. Japońce czy Koreańce też miały trudne początki :-)

  • 7. Data: 2016-04-22 01:32:37
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 21.04.2016 o 21:53, RadoslawF pisze:
> [...]
    d=116df5

    > Wymień markę i model który w takiej cenie ma ich tyle co nowa

    Żeby to jedna. Porsche, Bentley, itd.

    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/road-and-rail
    -transport/11537964/Bentleys-are-the-least-reliable-
    cars-says-survey.html

    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2016-04-22 09:41:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 01:32:37 +0200, Kaczin
    <j...@p...interia.pl> wrote:
    > Żeby to jedna. Porsche, Bentley, itd.

    To Bentley ma nakaz przewozu na lawecie tylko pod przykryciem (żeby
    nie działać na szkodę marki)?

    --
    Marek