  • 1. Data: 2018-12-13 16:52:18
    Temat: Tesla i jej autopilot
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Sama tesla mnie nie kręci, ale z tego co pokazane na filmiku dobry jest,
    na dodatek przewiduje wypadki, kilka razy zapikał przed zdarzeniem.
    https://youtu.be/RjGe0GiiFzw

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-12-13 17:14:24
    Temat: Re: Tesla i jej autopilot
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-13 o 16:52, Janusz pisze:
    > Sama tesla mnie nie kręci, ale z tego co pokazane na filmiku dobry jest,
    > na dodatek przewiduje wypadki, kilka razy zapikał przed zdarzeniem.
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw

    On widzi przez szyby poprzedzającego auta, że zareagował?
    https://youtu.be/RjGe0GiiFzw?t=33

    Robert

  • 3. Data: 2018-12-13 17:21:33
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 13 grudnia 2018 10:14:40 UTC-6 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > On widzi przez szyby poprzedzającego auta, że zareagował?
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw?t=33

    Zapipal od razu jak poprzedzajacy lekko zjechal.
    Mysle ze te radarowe czujniki sa dosyc mocno kierunkowe a oporgramowanie odroznia
    przegrode obok drogi od stojacego auta na pasie.

    Mysle ze jakby z jakiegos arduino zrobic sobie 3 takie laserowe sensory patrzace na
    wprost i zamontowane po bokach plus jeden na srodku auta to zadzialaly by podobnie
    sprawnie.

    Troche szkoda ze tak proste mechanizmy nie sa dostepne powszechnie.

  • 4. Data: 2018-12-13 17:26:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2018 o 17:14 Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:

    > On widzi przez szyby poprzedzającego auta, że zareagował?
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw?t=33

    Musi liczyć na bieżąco trajektorie wszytskiego w zasiegu czujników/kamer.
    Ciekawe jak by się ten system sprawował na naszej A4 z blotem pośniegowym
    po kolana - jedyne wyjście jakie widzę to procedura czyszczenia wszelkiej
    maści czujników co 1km trasy...

    TG

  • 5. Data: 2018-12-13 20:28:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    ESP tez pogratulowac

    >Musi liczyć na bieżąco trajektorie wszytskiego w zasiegu
    >czujników/kamer.

    ale tu prawie nie bylo widac, chyba, ze ma kamery gdzie indziej
    umieszczone.

    Pogratulowac .

    Zobaczcie jeszcze na 1:10 ... dobre ma te kamery.

    J.

  • 6. Data: 2018-12-14 00:09:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-13, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Sama tesla mnie nie kręci, ale z tego co pokazane na filmiku dobry jest,
    > na dodatek przewiduje wypadki, kilka razy zapikał przed zdarzeniem.
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw

    To jest kompilacja, więc w sumie nie wiadomo jak bardzo jest to
    skuteczne i ile jest np. fałszywych pikań i niepikań w sytuacjach
    przedzdarzeniowych.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-12-14 09:43:51
    Od: p...@g...com

    --To jest kompilacja, więc w sumie nie wiadomo jak bardzo jest to
    skuteczne i ile jest np. fałszywych pikań i niepikań w sytuacjach
    przedzdarzeniowych.

    mniej niz przed paroma laty bo wczesniej tesla jezdzila jak neptek przyhamowujac przy
    kazdym podejrzanym zakretem :-)

  • 8. Data: 2018-12-14 10:36:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > To jest kompilacja, więc w sumie nie wiadomo jak bardzo jest to
    > skuteczne i ile jest np. fałszywych pikań i niepikań w sytuacjach
    > przedzdarzeniowych.

    Poszperałem trochę za filmikami z Teslą na YT - obecnie jest to chyba
    wersja 8.0 systemu. Wciąż więc go dopracowują i unowocześniają. Ale
    powiem - robi wrażenie prędkość reakcji...
    T.

  • 9. Data: 2018-12-14 13:04:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-14 o 10:36, T. pisze:

    > Poszperałem trochę za filmikami z Teslą na YT - obecnie jest to chyba
    > wersja 8.0 systemu. Wciąż więc go dopracowują i unowocześniają. Ale
    > powiem - robi wrażenie prędkość reakcji...
    > T.
    Tesla ma kamery, nie ma Lidar-u, a ma radar?

    Robert

  • 10. Data: 2018-12-14 16:40:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-13 o 20:28, J.F. pisze:
> [...]
    > umieszczone.
    >
    > Pogratulowac .
    >
    > Zobaczcie jeszcze na 1:10 ... dobre ma te kamery.
    Widać że znacznie dalej obserwuje przestrzeń niż myślimy.
    Refleks i decyzyjność też ma świetną, sytuacja z 1,41 to normalnie
    wjechanie do dupy
    a tu sprytrnie ominął i wyhamował na trójkącie.
    Co ciekawe uciekać też potrafi :) sytuacja z 0,26 czy 1,20.
    No i świetnie widzi w nocy :) co oznacza że ma radar nie tylko kamery,
    2,53 normalnie to z tego dzika nic by nie zostało :)

    --
    Pozdr
    Janusz