  • 41. Data: 2018-07-17 17:58:30
    Temat: Re: Tesla kolejny wypadek
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Bredzisz. Elektryki zapalają się rzadziej niż benzyniaki:
    > https://www.greencarreports.com/news/1113175_electri
    c-cars-win-on-energy-efficiency-vs-hydrogen-gasoline
    -diesel-analysis

    A gdzie w tym tekście jest to napisane? Bo nie potrafię zlokalizować...
    T.

  • 42. Data: 2018-07-17 18:05:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 05:15, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message
    w-szwajcarii-strazacy-mogly-zapalic-sie-akumulatory

    nfall-in-tesla-fahrzeug-im-tessin-55703464.bildMobil
    e.html###wt_ref=https%3A%2F%2Fwww.google.de%2F&wt_t=
    1526487498978

    > Statystyki uczą że będzie wręcz przeciwnie.
    > Zapalają się elektryczne dużo rzadziej niż te benzynowe:
    > https://www.inquisitr.com/4987033/teslas-are-not-mor
    e-prone-to-fire-than-other-cars-says-ntsb-investigat
    or/

    Tu jest przelicznik na przejechane kilometry. A jak to wygląda
    przeliczając na sztuki?
    Wychodzi na to, że Tesla pali się 5 razy rzadziej. Przeliczenie z mil to
    11 razy rzadziej. Ale prawdziwie ciekawa statystyka będzie dotyczyć
    stłuczek - w ilu przypadkach tradycyjnych samochodów następuje zapłon i
    w ilu przypadkach elektryków. Ale chyba nie ma takich statystyk.
    T.

  • 43. Data: 2018-07-18 06:05:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    c-cars-win-on-energy-efficiency-vs-hydrogen-gasoline
    -diesel-analysis

    > A gdzie w tym tekście jest to napisane? Bo nie potrafię zlokalizować...

    Pomylony link :-)