  • 1. Data: 2018-02-06 21:39:35
    Temat: Tesla leci w kosmos.
    Od: j...@i...pl

    https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c

    21:45 planowany strart. Na pokładzie rakiety Falcon Heavy znajduje się
    Tesla Roadster, ladownik ma wylądować na Marsie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2018-02-06 22:13:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zeby nie bylo tak ze wzial kase i tyle go widzieli.

  • 3. Data: 2018-02-06 23:48:50
    Temat: Re: Tesla leci w kosmos.
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-02-06 o 21:39, j...@i...pl pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
    >
    > 21:45 planowany strart. Na pokładzie rakiety Falcon Heavy znajduje się
    > Tesla Roadster, ladownik ma wylądować na Marsie.

    A ile to to CO2 emituje?
    Bo groupie piszczą jakby na akumulatorach leciał.

  • 4. Data: 2018-02-07 00:07:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-06 o 21:39, j...@i...pl pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
    >
    > 21:45 planowany strart. Na pokładzie rakiety Falcon Heavy znajduje się
    > Tesla Roadster, ladownik ma wylądować na Marsie.

    I co ta Tesla będzie robiła na Marsie?
    Będzie pierwszym złomem samochodowym pozostawionym przez człowieka na
    Marsie. Ziemię już udało się zasyfić. Teraz czas zabrać się za
    zasyfianie Marsa.

  • 5. Data: 2018-02-07 00:50:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > I co ta Tesla będzie robiła na Marsie?

    Nic, to genialny chwyt marketingowy abyś o tym wydarzeniu
    czytał i przekazywał informację dalej. Gdyby tam leciała kupka
    cegieł to nikt by o tym tyle nie pisał, prawda?

  • 6. Data: 2018-02-07 01:04:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-02-07 o 00:50, Pszemol pisze:

    > Nic, to genialny chwyt marketingowy abyś o tym wydarzeniu
    > czytał i przekazywał informację dalej. Gdyby tam leciała kupka
    > cegieł to nikt by o tym tyle nie pisał, prawda?

    Noo, a jakby z cegłami poleciał jeszcze worek zaprawy, to można by
    spekulować i pisać czy w następną podróż poleci jakiś murarz?

  • 7. Data: 2018-02-07 02:22:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    > czytał i przekazywał informację dalej. Gdyby tam leciała kupka
    > cegieł to nikt by o tym tyle nie pisał, prawda?

    Dla mnie to nie jest genialne, tylko żałosne.
    Kibicuję samochodom elektrycznym i mój następny (za jakieś 7 lat będę
    zmieniał) to będzie elektryk. Ale wysyłanie samochodu na Marsa to
    smuteczek. Symbol zaśmiecania wszechświata przez głupiego homo sapiens.

  • 8. Data: 2018-02-07 03:08:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-07, Poldek <p...@i...eu> wrote:
> [...]
    > zmieniał) to będzie elektryk. Ale wysyłanie samochodu na Marsa to
    > smuteczek. Symbol zaśmiecania wszechświata przez głupiego homo sapiens.

    A co byś Ty posłał?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-02-07 07:48:16
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    ona ma tam wyladowac? bo gdzis czytalem ze w zwiazku z mozliwoscia rozsiania
    ziemskiego zycia tam, raczej cos takiego jak auto tam nie wysla...
    ale imo moglo mi sie posrac z czyms innym....

  • 10. Data: 2018-02-07 08:17:32
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    > Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

    No niestety tesla przestrzlila orbite Marsa (wzgledem Slonca) i leci na
    orbite pasa asteroid pomiedzy Marsem a Jowiszem.

    https://www.theverge.com/2018/2/6/16983744/spacex-te
    sla-falcon-heavy-roadster-orbit-asteroid-belt-elon-m
    usk-mars

    A srodkowy czlon rakiety zamiast wyladowac na barce na atlantyku rozbil sie
    100m od niej

    https://www.theverge.com/2018/2/6/16980954/spacex-fa
    lcon-heavy-rocket-middle-core-failed-landing

    Bunkrow nie ma ale tez jest zajebiscie ;)

    Pzdr