  • 1. Data: 2017-12-08 16:43:40
    Temat: Tesla reverse engineering
    Od: p...@g...com

    http://www.focus.de/auto/elektroauto/angebliche-gesc
    hrottetes-elektroauto-irrsinns-rechnung-ueber-185-00
    0-euro-jetzt-spricht-sixt-zum-daimler-tesla-streit_i
    d_7947733.html

    Tak mi się to skojarzyło z tą dziwną podwójną kradzieżą Tesli X w Świnoujściu.
    Jeśli Daimler kombinuje i bierze auto z Sixta przez pośrednika to może jakiś słabszy
    finansowo producent zleca kradzież ?

  • 2. Data: 2017-12-08 16:56:24
    Temat: Re: Tesla reverse engineering
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >Jeśli Daimler kombinuje i bierze auto z Sixta przez pośrednika to
    >może jakiś słabszy finansowo producent zleca kradzież ?

    Ursus ?
    Bo przeciez nie Skoda i nie ta potrojna słowacka fabryka :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-12-08 17:57:03
    Od: p...@g...com

    Trudno wyczuć ale nerwowość jest wyczuwalna ;-)