  • 1. Data: 2016-07-01 15:17:18
    Temat: Tesla - wypadek
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Tesla nie zahamowała, ale ta ciężarówka chyba wymusiła pierwszeństwo.

    http://indianexpress.com/article/technology/tech-new
    s-technology/us-driver-killed-in-crash-while-using-t
    esla-cars-autopilot-2887173/

    Tu te skrzyżowanie.

    https://www.google.pl/maps/place/NE+140th+Ct,+Willis
    ton,+FL+32696,+Stany+Zjednoczone/@29.4101741,-82.540
    4158,410m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x88e892986f8d8eaf
    :0x4cebe4b1d7706926!8m2!3d29.4037061!4d-82.539709?hl
    =pl

    Robert

  • 2. Data: 2016-07-01 16:01:51
    Temat: Re: Tesla - wypadek
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Robert Wańkowski pisze tak:

> [...]
    >
    > http://indianexpress.com/article/technology/tech-new
    s-technology/us
    > -driver-killed-in-crash-while-using-tesla-cars-autop

    his car's cameras failed to distinguish the white side of a turning
    tractor-trailer from a brightly lit sky and didn't automatically
    activate its brakes

    "the 40-year-old owner of a technology company was playing Harry Potter
    on the TV screen" Baressi told The Associated Press.

    Tesla Motors Inc. said it is not possible to watch videos on the Model
    S touch screen. There was no reference to the movie in initial police
    reports.

    Musiał być czymś zajęty skoro przeszedł pod naczepą. Mogłby hamować i
    trafiać tylne w koła albo odbić w lewo.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-07-01 17:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Niekoniecznie - jesli ulica waska, to mogl skrecic jak nikt nie
    jechal, a potem powoli manewrowac i zaledwie pas blokowac.

> [...]

    >his car's cameras failed to distinguish the white side of a turning
    >tractor-trailer from a brightly lit sky and didn't automatically

    A jak to w Tesli zapisano - prowadzi automatycznie, czy jednak stale
    trzeba kontrolowac czy dobrze prowadzi ?

> [...]
    >Model
    >S touch screen. There was no reference to the movie in initial police

    Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec co
    ten drugi ogladal.
    No chyba, ze po wypadku pobiegl do pojazdu, a film ciagle lecial ..

    J.

  • 4. Data: 2016-07-01 17:07:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 17:01, J.F. pisze:
    > Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec co
    > ten drugi ogladal.
    > No chyba, ze po wypadku pobiegl do pojazdu, a film ciagle lecial ..
    No prawie tak było, doczytaj do końca tekst. :-)

    Robert

  • 5. Data: 2016-07-01 17:10:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Baresi to kierowca ciezarowki - ciekaw jestem skad mialby wiedziec
    > co ten drugi ogladal.
    > No chyba, ze po wypadku pobiegl do pojazdu, a film ciagle lecial
    > ..

    "It was still playing when he died and snapped a telephone pole a
    quarter mile down the road," Baressi told The Associated Press in an
    interview from his home in Palm Harbor, Florida. He acknowledged he
    couldn't see the movie, only heard it."

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-07-01 17:51:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ciekawe czy Googla auto by zauważyło tą ciężarówkę.
    Ale chyba nie ma co porównywać. Jedno to już może być w powszechnym
    użytku a drugie (Google) nadal testowe. I tam koszty się tak nie liczą.

    Robert

  • 7. Data: 2016-07-01 18:46:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > A jak to w Tesli zapisano - prowadzi automatycznie, czy jednak stale
    > trzeba kontrolowac czy dobrze prowadzi ?

    prowadzi ale to beta więc masz mieć ręce na kierownicy i cały czas być
    gotów do przejęcia sterów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2016-07-02 12:34:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 01 Jul 2016 16:01:51 +0200, PiteR

    > Tesla Motors Inc. said it is not possible to watch videos on the Model
    > S touch screen. There was no reference to the movie in initial police
    > reports.

    Ale już się znaleźli tacy co przerobili program i mogą oglądać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2016-07-04 08:26:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Ciekawe czy Googla auto by zauważyło tą ciężarówkę.
    > Ale chyba nie ma co porównywać. Jedno to już może być w powszechnym
    > użytku a drugie (Google) nadal testowe. I tam koszty się tak nie liczą.

    Raczej tak - autonomiczne samochody używają lidar a nie tylko kamery.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2016-07-04 08:46:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-01 o 18:46, masti pisze:

    > prowadzi ale to beta więc masz mieć ręce na kierownicy i cały czas być
    > gotów do przejęcia sterów

    Nie ma szans... ile kilometrów można tak wytrzymać? Każdy po jakimś
    czasie się znudzi i odpuści - przecież system daje sobie sam radę :(

    W wersji docelowej nie może tak być, że system wymaga NAGŁEJ reakcji
    człowieka. Może wymagać pomocy np przy parkowaniu, ale to system ma
    reagować w sytuacjach zagrożenia, a nie człowiek.