  • 1. Data: 2017-09-11 17:56:18
    Temat: Tesla - zdalnie zwiększono zasięg aut.
    Od: j...@i...pl

    https://electrek.co/2017/09/09/tesla-extends-range-v
    ehicles-for-free-in-florida-escape-hurricane-irma/

    Skoro można zdalnie zwiększyć zasięg, to co jeszcze?

    A tak swoją drogą to niezła kombinacja. Kupujesz auto z bateriami
    75kWh, ale masz je ograniczone do 60kWh. Za drobną opłatą (4500-9000
    USD) odblokują ci te dodatkowe 15 kWh.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2017-09-11 18:11:23
    Temat: Re: Tesla - zdalnie zwiększono zasięg aut.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 17:56:18 +0200, j...@i...pl

    > Skoro można zdalnie zwiększyć zasięg, to co jeszcze?

    To źle że nie trzeba jeździć do serwisu, tylko można zdalnie?
    To akurat nieodpłatnie robią, tymczasowo, żeby użytkownicy mogli
    przed huraganem spierdzielać na maksymalnym dostepnym zasięgu
    -- może uznali, że ratowanie życia jest ważniejsze niż w 100%
    zdrowe akumulatory.

    > A tak swoją drogą to niezła kombinacja. Kupujesz auto z bateriami
    > 75kWh, ale masz je ograniczone do 60kWh. Za drobną opłatą (4500-9000
    > USD) odblokują ci te dodatkowe 15 kWh.

    Dają gwarancję na x lat pracy akumulatorów dla 60kWh.

    Użytkownik dostanie więcej, ale że może wystąpić uszkodzenie
    akumulatorów jak ktoś postanowi je zajeżdżać do zera, to muszą
    deczko sobie za to odblokwanie, czyt. dla nich ryzyko, zażyczyć
    pinionszkuf.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2017-09-12 14:39:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Mon, 11 Sep 2017 17:56:18 +0200, jerzu.xyz napisał:

    > https://electrek.co/2017/09/09/tesla-extends-range-v
    ehicles-for-free-in-
    florida-escape-hurricane-irma/

    > Skoro można zdalnie zwiększyć zasięg, to co jeszcze?

    można go zmniejszyć.
    I poprosić o dopłatę :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2017-09-12 15:02:07
    Od: p...@g...com

    mysle ze chinczycy, rosjanie i inne sluzby juz pracuja nad zlamaniem komunikacji
    Tesli z autami, pokusa jest zbyt duza, samo sledzenie pojazdu jest wazne a tu jeszcze
    mozna ograniczyc jego zasieg, skierowac do wybranej ladowarki czy nawet unieruchomic
    :-) no i po grzyba placic 4500-9000 USD jak chinczyk zrobi to za 100 baksow ?

  • 5. Data: 2017-09-12 18:11:05
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ehicles-for-free-in-
    > florida-escape-hurricane-irma/

    > można go zmniejszyć.
    > I poprosić o dopłatę :)

    już widzę ogłoszenia- usuwanie power locka kodem w 3 min- podaj vin
    samochodu;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2017-09-12 18:35:22
    Od: p...@g...com

    Zdalnie to nic nie da bo Tesla może wykryć manipulacje i przywrócić locka :-) ale
    zapowiada się fajna rozgrywka to tylko kwestia czasu ;-)

  • 7. Data: 2017-09-12 19:38:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 15:02, p...@g...com pisze:
> [...]
    :-) no i po grzyba placic 4500-9000 USD jak chinczyk zrobi to za 100 baksow ?

    Samochodowa wersja wirusa CryptoLocker?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2017-09-13 07:54:08
    Od: p...@g...com

    --Samochodowa wersja wirusa CryptoLocker?

    Tesla mozesz miec najlepszych ludzi w USA ale ci co siedza w Chinach czy Rosji to tez
    nie przedszkolaki, imho to tylko kwestia czasu

  • 9. Data: 2017-09-13 14:29:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    >https://electrek.co/2017/09/09/tesla-extends-range-
    vehicles-for-free-in-florida-escape-hurricane-irma/
    >Skoro można zdalnie zwiększyć zasięg, to co jeszcze?

    Pewnie mozna tez zmniejszyc do zera :-)
    Albo do polowy po 5 latach :-)

    >A tak swoją drogą to niezła kombinacja. Kupujesz auto z bateriami
    >75kWh, ale masz je ograniczone do 60kWh. Za drobną opłatą (4500-9000
    >USD) odblokują ci te dodatkowe 15 kWh.

    Ale prawde mowiac to nie bardzo rozumiem - klient o tym wie, czy
    mysli, ze ma 75kWh ?

    Bo tak napisali, jakby klient wiedzial, moze nawet reklamowali to jako
    model 60kWh, klient dostawal tansze auto niz pelne 75kWh, o mniejszym
    zasiegu ... ale ten zasieg mial sie wolniej zmniejszac w kolejnych
    latach.

    Swiadoma decyzja :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-09-14 14:11:23
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-11 o 17:56, j...@i...pl pisze:
> [...]
    >
    > A tak swoją drogą to niezła kombinacja. Kupujesz auto z bateriami
    > 75kWh, ale masz je ograniczone do 60kWh. Za drobną opłatą (4500-9000

    W komputerach tak jest od dawna. Szybsze procesory sprzedawane taniej
    jako wolniejsze. Dyski mające zapas ukrytego miejsca na maskowanie
    ewentualnych bad sektorów.
    W motoryzacji też: Samochody na niektóre rynki miały obniżaną moc, żeby
    zmieścić się w limitach wynikających z lokalnych przepisów.

    yabba