  • 1. Data: 2016-09-07 19:44:01
    Temat: Texas Instruments Code Composer Studio za 0,01$..
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Witam,
    może kogoś zainteresuje - promocja na całe środowisko Code Composer
    Studio na wszystkie procki TI - ARM-y, DSP, MSP430/432, CC3200 itp itd
    pod warunkiem zakupu za 9,98 USD zestawu MSP430 G2 Launchpad.
    Plus oczywiście koszt przesyłki - w sumie 16,97USD.
    Licencja typu "node locked" na podstawie numeru MAC karty sieciowej (ale
    tu tania karta WiFi na USB ułatwia sprawę przenośności).
    https://store.ti.com/MSP430G2-LaunchPad-Development-
    Kit-With-Code-Composer-Studio-Promotion-P50861.aspx

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 2. Data: 2016-09-08 01:43:42
    Temat: Re: Texas Instruments Code Composer Studio za 0,01$..
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 07-09-2016 19:44, Michał Baszyński wrote:
> [...]
    > https://store.ti.com/MSP430G2-LaunchPad-Development-
    Kit-With-Code-Composer-Studio-Promotion-P50861.aspx

    Kupiłeś to i sprawdziłeś?
    Jest to faktycznie pełna wersja bez limitów?
    Cena jest tak atrakcyjne, że można kupić wiele egzemplarzy.

    BTW, numer MAC w większości kart można ustawić ręcznie.
    K.

  • 3. Data: 2016-09-08 12:01:45
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Wednesday, 7 September 2016 18:44:02 UTC+1, Michał Baszyński wrote:
> [...]
    > https://store.ti.com/MSP430G2-LaunchPad-Development-
    Kit-With-Code-Composer-Studio-Promotion-P50861.aspx

    Dzięki za linka. Kupiłem, za dwa dni powinien przyjść mi mail z informacją jak
    ściągnąć CCS.

  • 4. Data: 2016-09-08 17:48:53
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 08.09.2016 o 12:01, bobofrut pisze:

    > Dzięki za linka. Kupiłem, za dwa dni powinien przyjść mi mail z informacją jak
    ściągnąć CCS.

    Jak to? Próbowałem zamówić (ta promocja była już w połowie sierpnia) to
    mi uparcie pokazywało, że towar wyczerpany...

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2016-09-08 20:53:26
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Thursday, 8 September 2016 16:48:54 UTC+1, Jakub Rakus wrote:

    > Jak to? Próbowałem zamówić (ta promocja była już w połowie sierpnia) to
    > mi uparcie pokazywało, że towar wyczerpany...

> [...]

    No przyszedł mi "Order Confirmation", mówiący, że w przeciągu 24-48 godzin przyjdzie
    mi mail, instruujący jak pobrać kopię CCS'a.

  • 6. Data: 2016-09-08 22:15:28
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 01:43, John Smith pisze:

    > Kupiłeś to i sprawdziłeś?

    kupiłem.
    Dziś kurier przyniósł przesyłkę, a po 17 na e-maila przyszła instrukcja
    aktywacji

    > Cena jest tak atrakcyjne, że można kupić wiele egzemplarzy.

    jest limit, 2 sztuki można kupić.
    Przy czym ponoć można na 2 komputerach mieć zainstalowane (np. laptop i
    stacjonarny), ale korzystać tylko na jednym w danym momencie. Z
    przeniesieniem na inny MAC też nie powinno być problemu potem

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2016-09-12 17:16:27
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Thursday, 8 September 2016 21:15:28 UTC+1, Michał Baszyński wrote:

> [...]
    > stacjonarny), ale korzystać tylko na jednym w danym momencie. Z
    > przeniesieniem na inny MAC też nie powinno być problemu potem

    Mi w czwartek przyszedł mail z kodem aktywacyjnym, a płytka z dwoma mikrontrolerami i
    kablem usb już dzisiaj, gdzie na stronce widniała informacja, że wyślą ją dopiero 15.
    CCS zainstalowałem na razie na stacjonarnym, ale licencja, tak jak piszesz pozwala
    zainstalować na dwóch komputerach, mam nadzieję, że dzisiaj po pracy uda mi się
    zainstalować na drugim kompie.