  • 1. Data: 2019-02-13 14:32:09
    Temat: Textra i szablony
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Ze względu na ubogość możliwości konfiguracji standardowej aplikacji do
    SMS w Galaxy S9+ zainstalowałem Textra.

    Powinien mieć "wszystko".
    Teraz natknąłem się na bardzo (dla mnie) poważny problem: nigdzie nie
    widzę tego, co w innych telefonach (z różnym oprogramowaniem) nazywa się
    "szablony wiadomości" albo "szybkie odpowiedzi".

    Często pisząc SMS-a chcę wrzucić stały tekst, typu mail, adres dla
    kuriera, dane firmy itp.

    Czy ja kompletnie ślepy jestem?
    Jak to uzyskać w Textra?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2019-02-13 18:23:06
    Temat: Re: Textra i szablony
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-13 o 14:32, Adam pisze:
> [...]
    > się "szablony wiadomości" albo "szybkie odpowiedzi".
    >
    > Często pisząc SMS-a chcę wrzucić stały tekst, typu mail, adres dla

    U mnie - Textra-> trzy kropki w prawym górnym
    narożniku->ustawienia->ptaszek na szybkiej wiadomosci. Jako mail można
    wybrać opcję wysyłki w trakcie edycji wiadomości.

  • 3. Data: 2019-02-13 21:42:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 20:57, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:

    > - message
    > - setting (touch triple dot (up right))
    > - answer quickly
    >
    > or  manual download at...
    >
    > http://bit.ly/2X1ACwD

    Thank you, I know that.

    But I'm not talking about the SMS system program, but about working in
    "Textra SMS".
    In the process of writing a SMS, I want to add some fixed text
    (previously defined), eg company data, address for delivery, email address.

    --
    Best regards

    Adam

  • 4. Data: 2019-02-13 21:43:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 18:23, Trybun pisze:

    > U mnie - Textra-> trzy kropki w prawym górnym
    > narożniku->ustawienia->ptaszek na szybkiej wiadomosci. Jako mail można
    > wybrać opcję wysyłki w trakcie edycji wiadomości.

    Ale to umożliwia tylko dostęp do wiadomości z panelu powiadomień, bez
    wywoływania wprost programu Textra SMS.
    Nadal nie widzę opcji dorzucenia do wiadomości uprzednio zdefiniowanych
    szablonów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2019-02-14 22:08:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-14 o 01:17, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:

    > My great-great-great-great-grandson is
    > completely different opinion.
    > TextraSMS is bad compared to MoodMessenger.
    > Here is a link for this application...
    >
    > http://bit.ly/2DAthex

    Dzięki.
    Całkiem niezły, ale też nie dla mnie.

    Potrzebuję m.in.:

    1/
    Opóźnienie wysyłki - wysyłanie SMS kilka sekund po jego zatwierdzeniu -
    Textra ma, Mood nie widzę

    2/
    Odłożenie wysyłki - wysyłka w określonym czasie - Textra ma, Mood nie widzę

    3/
    Włożenie do edytowanego SMSa zdefiniowanego szablonu - Textra nie widzę,
    Mood przy wrzuceniu kasuje istniejącą zawartość SMS-a

    4/
    Kopiowanie fragmentu SMSa do schowka - Textra chyba tylko cały SMS, Mood
    może kopiować fragment.

    To o tyle dziwne, że na poprzednich telefonach (chyba od Samsunga Wave)
    przez S3, S4, do S5 było to w standardowym systemowym programie do SMS.

    Swego czasu szukając następcy dla Wave zrobiłem sobie listę rzeczy,
    które Wave ma i które chciałbym mieć w nowszym modelu. Jakoś tak było,
    że co nowszy, to mniej miał. Dziecinnieją w tym Samsungu, czy to Android
    głupieje? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam