  • 1. Data: 2018-01-17 13:09:52
    Temat: Też tak przepuszczacie pieszych za skrzyżowaniem?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    https://youtu.be/AZout6w4z4c?t=67

  • 2. Data: 2018-01-17 13:16:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2018 o 13:09, r...@k...pl pisze:
    > https://youtu.be/AZout6w4z4c?t=67

    Raczej nie. Patrzę w lusterko i jak nie mam przekonania graniczącego z
    pewnością, że tamten ogarnie, to trudno. To jeszcze idzie wyczuć. Gorzej
    jak debil za tobą zmieni pas i wyprzedzi - to już trudno przewidzieć;)

    Shrek

  • 3. Data: 2018-01-18 00:07:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > https://youtu.be/AZout6w4z4c?t=67

    pełen profesjonalizm.

    https://youtu.be/AZout6w4z4c?t=8m28s

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2018-01-24 00:27:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-17 o 13:09, r...@k...pl pisze:

    > https://youtu.be/AZout6w4z4c?t=67

    Patrzę na tą sytuację z radiowozem z 03:30 i myślę sobie, że wyjątkowo
    musiało im się nudzić. Dziś na czerwonym + zielona strzałka w prawo
    zatrzymałem się, żeby przepuścić jadące poprzeczną na zielonym
    samochody. Z za mnie wyrwał gość rwąc asfalt z pod kół, wyminął mnie i
    wyskoczył prosto pod nadjeżdżający radiowóz. Nie zareagowali. Od wielu
    lat w realnym życiu nie zetknąłem się z żadnym działaniem Policji na
    drodze. Jakby ich nic nie dotyczyło. Można przejeżdżać na czerwony,
    można wyprzedzać na pasach, zapierdalać ponad 100 w zabudowanym, skręcać
    na zakazie, jechać po pijanemu, wszystko można. Gdy jest wypadek z
    ofiarami, wtedy przyjeżdżają spisać protokół.