  • 1. Data: 2020-03-02 21:27:19
    Temat: Timer z tachometrem 2w1
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Potrzebuję timer z tachometrem w jednej obudowie. Urządzenie ma
    realizować 2 funkcje:
    1. pomiar prędkości obrotowej silnika 1-faz asynchronicznego zasilanego
    z falownika, gdzie prędkość obrotowa regulowana jest ręcznie
    potencjometrem. Czujnik obrotów wału jest impulsowy, indukcyjny.
    2. ma realizować funkcję timera. Nastawiamy czas pracy, naciskamy
    "start", silnik rusza i po odmierzeniu czasu zatrzymuje się samoczynnie.
    Istnieje Waszym zdaniem jakiś fajny miernik 2w1, który to zrobi?
    Najlepiej w obudowie tablicowej.
    Jacek

    PS(znalazłem 2 modele, ale nie podam teraz, żeby niczego nie sugerować)

  • 2. Data: 2020-03-03 16:09:29
    Temat: Re: Timer z tachometrem 2w1
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-02 o 21:27, Jacek pisze:
> [...]
    > "start", silnik rusza i po odmierzeniu czasu zatrzymuje się samoczynnie.
    > Istnieje Waszym zdaniem jakiś fajny miernik 2w1, który to zrobi?

    Trochę zwariowany *zestaw* funkcji, wydaje mi się że koszt all on one
    będzie większy niż suma cen 2 odrębnych urządzeń.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem