  • 1. Data: 2015-09-03 17:43:17
    Temat: Tłumiki - jakiej firmy
    Od: arek <a...@b...pl>

    W Ostrowie Wlkp. działają dwie firmy produkujące tłumiki do samochodów,
    są to firmy Ferroz i druga Polmostrów. Wieść gminna niesie, że tłumiki z
    Ostrowa są optymalne (cena/jakość), ale od którego z tych dwóch producentów?

    --
    arek

  • 2. Data: 2015-09-04 09:09:12
    Temat: Re: Tłumiki - jakiej firmy
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-09-03 o 17:43, arek pisze:
> [...]
    > są to firmy Ferroz i druga Polmostrów. Wieść gminna niesie, że tłumiki z
    > Ostrowa są optymalne (cena/jakość), ale od którego z tych dwóch

    Polmostrów - osobiście używałem w dwóch starszych samochodach i polecam.
    Wiem też, że klienci hurtowni motoryzacyjnych na tę markę nie narzekają.