  • 1. Data: 2018-12-30 22:10:43
    Temat: Tmobile kończąca się umowa
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Witajcie.
    Kończy mi się umowa w tmobile. 3 numery, no limit, 5GB każdy i tyle mi
    starcza. Płacę za to 97 PLN/mc.
    Sporo jeżdżę i pokrycie tmobile mi odpowiada.
    Chciałbym obniżyć koszty. Numerów nie muszę przenosić.

    Są na rynku jakies sensowne oferty czy cisnąć Tm o obniżenie stawek?
    Pozdrawiam, M

  • 2. Data: 2018-12-31 01:53:47
    Temat: Re: Tmobile kończąca się umowa
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > Chciałbym obniżyć koszty. Numerów nie muszę przenosić.
    >
    > Są na rynku jakies sensowne oferty czy cisnąć Tm o obniżenie stawek?

    Zobacz ,,W rodzinie" (nie to rydzykowe). Coś koło połowy zapłacisz. No
    ale to nie abo.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2018-12-31 18:40:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    https://www.multimedia.pl/Telefon-komorkowy

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2018-12-31 18:44:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.12.2018 o 18:40, Czarek pisze:

    > https://www.multimedia.pl/Telefon-komorkowy
    a co konkretnie polecasz? Bo "w rodzinie" widzę jest taniej
    ToMasz