  • 1. Data: 2018-01-03 18:34:11
    Temat: To jest raczej NEWS
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    https://www.dobreprogramy.pl/Czas-przejsc-na-AMD-Bla
    d-w-procesorach-
    Intela-spowolni-komputery-o-30,News,85199.html
    Jeśli nie ma w tym zbyt wiele przesady, to można się bać. Z tym, że
    bardziej się obawiam tego zwolenienia...trzeba będzie wiedziec której
    łatki nie instalować.

  • 2. Data: 2018-01-03 20:02:36
    Temat: BUG w Intelu - było: To jest raczej NEWS
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 1/3/2018 6:34 PM, pueblo wrote:
    > https://www.dobreprogramy.pl/Czas-przejsc-na-AMD-Bla
    d-w-procesorach-
    > Intela-spowolni-komputery-o-30,News,85199.html
    > Jeśli nie ma w tym zbyt wiele przesady

    Są benchmarki.

    Przypuszczalnie w siedzibie AMD wczoraj strzelały korki od coli.

    Jeszcze tylko niech AMD otworzy swój kod do zarządzania i Intel może
    szyć gumiaki razem z Nokią. Ciekawe kto zaryzykuje nowy biznes na
    procesorach z taką historą dziadostwa.

    > bardziej się obawiam tego zwolenienia...trzeba będzie wiedziec której
    > łatki nie instalować.

    Na Linuxie wystarczy parametr do jajka. Na windowsie przeciętny Kowalski
    wyboru mieć nie będzie.

  • 3. Data: 2018-01-03 20:32:24
    Temat: Re: To jest raczej NEWS
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 18:34, pueblo pisze:
> [...]
    > Jeśli nie ma w tym zbyt wiele przesady, to można się bać. Z tym, że
    > bardziej się obawiam tego zwolenienia...trzeba będzie wiedziec której

    Jeśli to nie jest prima aprilis to ....

    A na sąsiedniej grupie dyskusja o zwalnianiu ajfonów

    Koniec świata :-)

  • 4. Data: 2018-01-03 20:41:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Jan 2018 20:32:24 +0100, z napisał(a):

    > Jeśli to nie jest prima aprilis to ....
    >
    > A na sąsiedniej grupie dyskusja o zwalnianiu ajfonów
    >
    > Koniec świata :-)

    No bez przesady :) Ale może do wielu dotrze wreszcie że produceni
    czegokolwiek robią swoje wyroby nie po to by uszczęśliwić użytkownika
    tylko po to by samemu zarobić :) Jedynymi sprawiedliwymi na tym świecie
    są twórcy wolnego oprogramowania. Chwała! :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-01-03 21:16:36
    Od: z <...@...pl>

    Jedynymi sprawiedliwymi na tym świecie
    > są twórcy wolnego oprogramowania. Chwała! :)

    Jeszcze nie zdekodowałem całości bo człowiekowi uczulonemu przez 20 lat
    na AMD świat się nagle wali ;-) ale wolne oprogramowanie raczej nic tu
    nie da bo problem jest sprzętowy. Linuxy chyba też zwolnią

    I teraz nasuwa się pytanie czy kupować procesory AMD w celach
    spekulacyjnych czy raczej liczyć na spadek cen Intela które jak wiadomo
    były dość wygórowane ostatnio?

    Jak to wpłynie na rynki graczy a jak na bankowość?

    Czy coś się zmieni w kryptowalutach?

    Wpisujcie miasta ... znaczy pytania lub odpowiedzi :-)

    W mordę...

  • 6. Data: 2018-01-04 03:46:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-03, z <...@...pl> wrote:
    d-w-procesorach-
    > Jeśli to nie jest prima aprilis to ....
    >
    > A na sąsiedniej grupie dyskusja o zwalnianiu ajfonów
    >
    > Koniec świata :-)

    To nie jest błąd w cpu Intela a coś co jest celową funkcjonalnością
    wynikającą z dbałości o kientów. Nie jest przypadkowe, że informacje
    wypynęły w zimie i te 30% straconej mocy obliczeniowej jest po prostu
    zamieniane na ciepło.

    Wymieniona funkcjonalność zmniejsza pośrednio także skutki bitcoinowej
    bańki prowadząc do ograniczenia spekulacji i zmniejszenia ryzyka na
    rynkach walutowych.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2018-01-04 04:40:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-03, z <...@...pl> wrote:
    > A na sąsiedniej grupie dyskusja o zwalnianiu ajfonów

    Tak jeszcze wyczytałem, Apple spaczował bez rozgłosu swój OSX już na
    początku grudnia :)

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-01-04 09:22:29
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Jeszcze nie zdekodowałem całości bo człowiekowi uczulonemu przez 20 lat
    > na AMD świat się nagle wali ;-) ale wolne oprogramowanie raczej nic tu
    > nie da bo problem jest sprzętowy. Linuxy chyba też zwolnią

    I tu człowiek, który już był gotowy na i5 8400 musi zastanowić się, czy
    jednak ryzen 5 1600 nie będzie po tej akcji lepszym wyborem... Jeszcze
    kilka dni temu wygrywał intel, teraz zostaje dylemat.

  • 9. Data: 2018-01-04 09:51:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 4 Jan 2018 03:40:11 +0000 (UTC), Marcin Debowski

    > Tak jeszcze wyczytałem, Apple spaczował bez rozgłosu swój OSX już na
    > początku grudnia :)

    Na szczęście, jak wynika z wykresików serwowanych od lat przez apla, ich
    produkty mają 50% przewagę sprzętową nad śmieciowymi piecami i dzięki temu
    nikt nie zauważył spadku wydajności. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2018-01-04 11:37:05
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ikov, 04 sty 2018 w
    news:5a4de444$0$644$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > I tu człowiek, który już był gotowy na i5 8400 musi zastanowić się,
    > czy jednak ryzen 5 1600 nie będzie po tej akcji lepszym wyborem...
    > Jeszcze kilka dni temu wygrywał intel, teraz zostaje dylemat.

    A może jednak nie:
    https://niebezpiecznik.pl/post/powazna-dziura-w-proc
    esorach-intela-albo-
    kupisz-nowy-albo-zwolnisz-o-30/#akt4

    Jacek i Placek, Meltdown i Spectre - AMD też ma dziurę w zbroi

    Testy niby jednak nie wskazują spadków wydajności, których możnaby się
    obawiać.