  • 1. Data: 2014-02-07 13:38:45
    Temat: To się nie może dziać na serio... ale...
    Od: <m...@g...com>

    Ciekawe kiedy PO na to wpadnie żeby jednak coś takiego wprowadzić.

    http://aszdziennik.wordpress.com/2014/02/06/beda-man
    daty-na-zas-kazdy-kierowca-zaplaci-co-roku-200-zl-na
    -poczet-przyszlych-wykroczen/

  • 2. Data: 2014-02-07 13:54:55
    Temat: Re: To się nie może dziać na serio... ale...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Feb 2014 13:38:45 +0100 osobnik zwany mammamija
    napisał:

> [...]
    >
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/02/06/beda-man
    daty-na-zas-kazdy-
    kierowca-zaplaci-co-roku-200-zl-na-poczet-przyszlych

    a wiesz co takiego małego, włochatego gryzie Cię w dupę?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-02-07 13:58:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawe kiedy PO na to wpadnie żeby jednak coś takiego wprowadzić.
    >
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/02/06/beda-man
    daty-na-zas-kazdy-kierowca-zaplaci-co-roku-200-zl-na
    -poczet-przyszlych-wykroczen/

    Ja stawiam, że poniższy news wcześniej stanie się prawdziwy:

    http://aszdziennik.wordpress.com/2014/01/31/zus-prze
    stal-oplacac-swoim-pracownikom-skladki-zus-i-tak-nie
    -bedzie-juz-emerytur/

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2014-02-07 14:00:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m...@g...com ...

> [...]
    >
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/02/06/beda-man
    daty-na-zas-kazdy-k
    > ierowca-zaplaci-co-roku-200-zl-na-poczet-przyszlych-

    Zapewne wtedy kiedy marsjanie zaatakują Ziemie. I to nie w filmie!

  • 5. Data: 2014-02-08 10:36:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 13:38:45 +0100, m...@g...com napisał(a):
    > Ciekawe kiedy PO na to wpadnie żeby jednak coś takiego wprowadzić.
    > http://aszdziennik.wordpress.com/2014/02/06/beda-man
    daty-na-zas-kazdy-kierowca-zaplaci-co-roku-200-zl-na
    -poczet-przyszlych-wykroczen/

    20 mln pojazdow po nawet 1000 zl ... nie, to budzetu nie uratuje, na
    rok moze, ale co potem ?

    No ale gdyby tak wprowadzic zasade ze za mandaty oplacone z gory
    punktow nie nalicza sie ... odsetek od 20 mld bedzie ponad pol mld
    rocznie ... a i kierowcy mniej protestowac beda :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-02-08 10:50:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-08 10:36, J.F. pisze:
> [...]
    > punktow nie nalicza sie ... odsetek od 20 mld bedzie ponad pol mld
    > rocznie ... a i kierowcy mniej protestowac beda :-)

    Czyli proponujesz ubezp. OC od punktów z funduszem mandatowym :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2014-02-08 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > punktow nie nalicza sie ... odsetek od 20 mld bedzie ponad pol mld
    > rocznie ... a i kierowcy mniej protestowac beda :-)

    Ale wiecie co to jest AszDziennik?

    Bo to że ludzie na stronie komentują ich artykuły na serio to jeszcze
    rozumiem ale żeby na pmsie?

  • 8. Data: 2014-02-08 11:46:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 10:00:00 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Ale wiecie co to jest AszDziennik?
    > Bo to że ludzie na stronie komentują ich artykuły na serio to jeszcze
    > rozumiem ale żeby na pmsie?

    Jeden z komentarzy dobry "Nowy, co ? I nie potrafi czytac do konca".

    Tym niemniej pod pretekstem klopotow ze sciagalnoscia mozna by cos
    takiego wprowadzic :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-02-08 12:35:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tym niemniej pod pretekstem klopotow ze sciagalnoscia mozna by cos
    > takiego wprowadzic :-)

    Zaraz po naklejkach z OC... :)

  • 10. Data: 2014-02-08 13:49:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 11:35:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Zaraz po naklejkach z OC... :)

    No wiesz, akurat OC to w pewnej czesci taka oplata z gory za
    wyrzadzone szkody.

    Akurat rozne naklejki sa na swiecie znane - drogowe, autostradowe,
    podatkowe, OC tez kiedys u nas naklejki mialo ...

    J.