  • 11. Data: 2023-02-24 15:51:18
    Temat: Re: To w koncu która karta SIM na dane?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 15:04:31 UTC+1 Cavallino napisał(a):

> [...]
    ce=300_gm&utm_medium=display_external&utm_campaign=b
    2c_nju_solorower_18052022
    > Czy to 27 zł oznacza, że tyle kosztuje już pierwszy 1 kB?
    > Czy można wybrać rozliczanie za ilość, ale bez konieczności zakupu
    > całego pakietu?

    Widze, że masz problem z przewijaniem ;)

    Cytat >>>

    jak to działa
    Za 29 zł miesięcznie masz 60 GB, w tym w roamingu w UE 5,57 GB. Po wykorzystaniu 60
    GB prędkość w kraju obniży się do 1 Mb/s.
    Do osiągnięcia kwoty 29 zł za korzystanie z internetu płacisz zgodnie z cennikiem,
    tj.: 19 gr/1 MB.
    Za rozmowy, SMS-y i MMS-y w kraju i w roamingu w UE płacisz dodatkowo, zgodnie z
    cennikiem w nju na abonament tj.: 19 gr/min, 9 gr/SMS, 19 gr/MMS.
    <<<

    MK

  • 12. Data: 2023-02-24 18:03:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 15:04:28 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Czy to 27 zł oznacza, że tyle kosztuje już pierwszy 1 kB?

    "Do osiągnięcia kwoty 29 zł za korzystanie z internetu płacisz zgodnie

    "Wyjątek stanowią 3 pierwsze miesiące, gdzie najniższa faktura to 9
    zł. Po 3 pełnych okresach rozliczeniowych kwota ta przestaje Cię
    obowiązywać, a rachunki mogą już wynosić 0 zł.

    Pamiętaj jednak, że Twój rachunek może wynosić 0 zł maksymalnie przez
    5 okresów rozliczeniowych z rzędu. Jeśli przez 6 miesięcy nie będziesz
    korzystać z telefonu w ogóle, Twój numer zostanie przeniesiony do
    oferty nju na kartę. "

    > Czy można wybrać rozliczanie za ilość, ale bez konieczności zakupu
    > całego pakietu?

    Raczej nie ... ale o jaki pakiet chodzi ?

    J.

  • 13. Data: 2023-02-24 19:03:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 15:51, Mac Ka pisze:

> [...]
    GB prędkość w kraju obniży się do 1 Mb/s.
    > Do osiągnięcia kwoty 29 zł za korzystanie z internetu płacisz zgodnie z cennikiem,

    Dzięki.
    Super rozwiązanie, przyda mi się na daczy.

  • 14. Data: 2023-02-24 19:04:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-02-2023 o 18:03, J.F pisze:

> [...]
    > korzystać z telefonu w ogóle, Twój numer zostanie przeniesiony do
    > oferty nju na kartę. "

    > Raczej nie ... ale o jaki pakiet chodzi ?

    Żeby za 1 kB zapłacić 19 groszy zamiast 29 zł.
    Jak widać można.

  • 15. Data: 2023-02-24 20:32:02
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    piątek, 24 lutego 2023 o 18:03:34 UTC+1 J.F napisał(a):

> [...]
    > 5 okresów rozliczeniowych z rzędu. Jeśli przez 6 miesięcy nie będziesz
    > korzystać z telefonu w ogóle, Twój numer zostanie przeniesiony do

    Przed przeniesieniem przypominają o tym aby wykonać jakiś ruch. Wystarczy wysłać smsa
    albo połączyć się z Internetem i okres jest liczony od początku.

    MK

  • 16. Data: 2023-02-25 12:41:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 24.02.2023 o 09:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dzieciakowi trzeba kupić (do tabletu czy jakoś tak, bo ma już
    > smartwatcha*), najlepiej w opcji "kup przed komunią i zapomnij na rok",
    > dobrze gdyby na ten numer dało się dzwonić (odebrać rozmowy, niektóre
    > karty danych tak działają).
    > Ewentualnie może być komplet SIM z routerem (ale budżetowy), takim żeby
    > i na wakacje i do dziadków dało się łatwo zabrać.
    >
    > * BTW ten smartwatch nie łyka WiFree UPC, chyba sposobu szyfrowania
    > "WPA/WPA2 Enterprise" nie uwzględnili w firmware zegarka, ale to osobny
    > temat.
    widzę że koledzy podpowiadają pi razy oko 60giga za 30zł. Pytanie
    zasadnicze, czy to urządzenie jest w stanie tyle wytrzymać na baterii,
    żeby wykorzystać 60giga? Teoretycznie tak, bo siedząć w domu można
    wyłączyć wifi, ale no nie wiem... w szkole? Na jakimś wyjeździe? ile
    ich będzie?
    No i pytanie, czy niewykorzystane gigabajty przechodzą na następny
    miesiąc? Nie wiem ile kosztuje tablet, ale 29zł razy 12mieś to chyba
    znaczny procent ceny - no nie?
    Więc ja polecam inne rozwiązanie. kup kartę sim na allegro z internetem.
    Wydasz tyle ile chcesz, kupisz tyle internetu ile chcesz. Będzie go
    mniej niż 60GB na miesiąc, ale za to można go bęzdie nierównomiernie
    rozlokować. np 2giga na miesiące szkolne, 100 giga na 2 tygodniowy
    wyjazd wakacyjny.
    Albo inaczej jak już płacić okolice 30zł, to i orange i virgin "dają" po
    120/150 giga na miesiąc
    ToMasz

  • 17. Data: 2023-02-26 11:46:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Feb 2023 19:04:28 +0100, Cavallino wrote:

    ce=300_gm&utm_medium=display_external&utm_campaign=b
    2c_nju_solorower_18052022

    > Żeby za 1 kB zapłacić 19 groszy zamiast 29 zł.
    > Jak widać można.

    Nie mozna, to w pakiecie :-)

    No coz, musisz sobie odpowiedziec ile tych MB potrzebujesz,
    bo jak powyzej 150, to wyjdzie po prostu 29zl.

    A 150 MB dzis to nie jest duzo, chyba ze np do alarmu,

    J.

  • 18. Data: 2023-02-26 14:17:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-02-2023 o 11:46, J.F pisze:

    > Nie mozna, to w pakiecie :-)

    A to widział?

    Tego dotyczyło pytanie.
    Więc można.

  • 19. Data: 2023-02-26 19:24:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Innymi słowy nju to pakiet średniej ilości danych za 29 zł/mies. chyba że nie używasz
    to 0 zł/mies.
    W porównaniu do dużej ilości danych za 30 zł/mies. zawsze non-stop to nju może być
    faktycznie czasem interesującą opcją.
    Gorzej z dziećmi które generalnie dyscypliny nie mają (np. nieużywania SIM w domu
    gdzie jest wifi), bo przecież nie ich ;-).

    -----

  • 20. Data: 2023-02-26 21:31:01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    niedziela, 26 lutego 2023 o 11:46:53 UTC+1 J.F napisał(a):

    > No coz, musisz sobie odpowiedziec ile tych MB potrzebujesz,
    > bo jak powyzej 150, to wyjdzie po prostu 29zl.
    >
    > A 150 MB dzis to nie jest duzo, chyba ze np do alarmu,

    Jak ktoś planuje wykorzystać do 9GB/m-c to w tej ofercie można taki właśnie pakiet
    wykupić za 9 PLN. Dane z takiego pakietu są wykorzystywane w pierwszej kolejności.
    Oczywiście jak sie przekroczy 9GB to może sie okazać, że koszt wyniesie 9 PLN + 29
    PLN. O ile dobrze pamietam pakietów po ( GB można kupić więcej niż jeden.

    MK